اولویت‌های کاری مدیرعامل جدید ایران‌خودرو اعلام شد

کدخبر: ۳۰۰۴۵۵
اقتصادنیوز: مدیرعامل ایران خودرو، مبارزه با رانت و فساد، صیانت از حقوق مصرف‌کننده، تقویت زنجیره تامین، افزایش کیفیت و تیراژ تولید، توسعه و تعمیق ساخت داخل، بهره‌مندی از روش‌های نوین تامین مالی، توجه به منابع انسانی و تعامل موثر با نهادهای حاکمیتی را از جمله مهمترین اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.
اولویت‌های کاری مدیرعامل جدید ایران‌خودرو اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا صنعتی ایران خودرو، «فرشاد مقیمی» ‌در جلسه معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو با حضور رئیس هیات عامل ایدرو، رونق تولید را اولویت نخست و اصلی برای اداره ایران خودرو عنوان کرد که باید با اقدام‌های اصلاحی و اجرای برنامه ها و فعالیت‌های جدید به افزایش سرعت تولید پرداخت.

وی، پاشنه آشیل تولید را تامین قطعات برشمرد و گفت: راهکار برون رفت از آن، احیای شرکت ساپکو با ماموریت‌های جدید در حوزه تامین قطعات متناسب با شرایط، تامین به موقع با هزینه کم و کیفیت بالا است.

مقیمی، توجه به منابع انسانی را از دیگر محورهای اصلی فعالیت ها و برنامه های خود عنوان کرد و با  تاکید بر ایجاد همبستگی  و همدلی بین لایه های مختلف کارگری، مدیریتی، قطعه سازی  و شرکای تجاری، ادامه داد: ظرفیت های انسانی درون سازمانی یکی از منابعی است که به آن توجه ویژه و اتحاد و همبستگی را در این بخش دنبال خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، بکارگیری روش‌های نوین تامین منابع مالی از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد و ادامه داد: باید اهداف اصلی مجموعه را در راستای  شفاف سازی و مبارزه با فساد و رانت به تحقق کامل برسانیم.

وی همچنین، هم راستایی و هم گرایی بین قطعه سازان و خودروسازان را رمز موفقیت دانست و با تاکید بر نقش بی بدیل زنجیره تامین، خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی به قطعه‌سازان طبق چارچوب مصوب و با استفاده از ساز و کار مشخص و روشنی به انجام خواهد رسید.

مقیمی، در ادامه توسعه و تعمیق ساخت داخل را از دیگر برنامه‌های این خودروسازی برشمرد.

وی بر حفظ و صیانت از حقوق مصرف کننده به عنوان یکی دیگر از اولویت‌های این مجموعه تاکید کرد و گفت: همکاری و تعامل موثر با نهادهای حاکمیتی نظیر وزارت دفاع، سازمان ملی استاندارد، محیط زیست و همچنین تشکل های تخصصی و مراکز دانشگاهی و دانش بنیان نیز از جمله برنامه‌های کلیدی در این دوره خواهد بود.

مقیمی، اصحاب رسانه را یار دوازدهم ایران خودرو توصیف کرد و یادآور شد:‌ همکاری بسیار نزدیکی با اصحاب رسانه خواهیم داشت و در دوره های زمانی مشخصی نتایج اجرای عملیات در حوزه های برنامه‌ای را از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی بیان داشت: کار جهادی که در گذشته آغاز شده و جلوه آن در ۱۰ روز اخیر با تکمیل بیش از ۲۱ هزار دستگاه خودرو در روزهای تعطیل ایران خودرو نشان داده شده را تقویت خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، مقیمی متولد سال ۵۵ است که پیش از این معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و مسئولیت‌های دیگری همچون معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در کارنامه خود دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید