کارمندان بانک‌ها مجاز هستند تا 15 مهرماه تا ساعت 9 صبح تاخیر داشته باشند

کدخبر: ۳۰۴۱۹۵
اقتصاد نیوز: طبق ابلاغ دولت، کارمندان بانک‌ها حداکثر تا ساعت ۹ صبح روزهای اول تا پانزدهم مهرماه مجاز هستند به دلیل آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش ترافیک در سطح شهر تهران، تاخیر داشته باشند و این تاخیر مجاز خواهد بود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، طبق بخشنامه‌ای که روز گذشته معاون اول رئیس جمهور به بانک ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده کارمندان بانک‌ها مجاز هستنددر نیمه اول مهرماه با یک ساعت تأخیر در محل کار حضور داشته باشند.

برهمین اساس، با توجه به آغازسال تحصیلی 1399-1398 از ابتدای مهرماه و به منظور مدیریت تقاضای سفرهای شهری و کاهش زمان تاخیر ناشی از ترافیک سنگین در معابر اصلی و شریانی شهر تهران، تمامی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های شهر تهران براساس مصوبه دولت مجازند از اول تا پانزدهم مهرماه در صورت تاخیر کارمندان خود تا ساعت (9) صبح، تاخیر مزبور را مجاز تلقی کنند و در صورت لزوم ساعات تاخیر را به عنوان مرخصی ساعتی منظور دارند.

در این راستا دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها مکلفند به نحوی برنامه‌ریزی کنند که خدمت رسانی با وقفه مواجه نشود.

طبق این ابلاغیه، کارمندان بانک‌ها حداکثر تا ساعت 9 صبح روزهای اول تا پانزدهم مهرماه مجاز هستند به دلیل آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش ترافیک در سطح شهر تهران، تاخیر داشته باشند و این تاخیر مجاز خواهد بود. البته با توجه به این بخشنامه، مرخصی ساعتی برای کارکنانی‌ که با تاخیر در محل کار حاضر شوند، محاسبه خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید