چند میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال اختصاص یافته است؟

کدخبر: ۳۰۵۹۶۴
اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به اذن رهبر معظم انقلاب برداشت و به ۱۷۵ هزار طرح اشتغالزا تبدیل شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا محمد شریعتمداری روز پنجشنبه در آغاز عملیات اجرایی احداث گاوداری ۶ هزار راسی شهرستان درگزین افزود: این طرح ها با سرمایه گذاری یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که تاکنون ۴۰ طرح در استان همدان اجرا شده است. 

وی اظهار داشت: ۲۰۳ هزار میلیارد تومان طرح توسط هلدینگ شستا در حال اجرا است و این امر نشان می دهد دشمن موفق به پیروزی و رسیدن به اهداف خود نمی شود.

شریعتمداری با بیان اینکه هدف دشمن جدا کردن ملت از نظام است گفت: دشمنان، ملت ایران را از آرزوی ۲۰ ساله رهبر معظم انقلاب ترساند چرا که ۲۰ سال پیش معظم له آرزوی مسدود شدن چاه های نفت را داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز که دشمن تحریم های ظالمانه را بر کشور وارد کرده، ملت ایران با ایستادگی و مقاومت واحدهای تولیدی را راه اندازی کرده اند.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دوران هشت سال جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: در آن دوران ملت با دست های خالی به جبهه های جنگ رفتند و نیروهای مردمی در قالب کمیته های مردمی در خط مقدم جبهه جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز دشمن از طریق تحریم های اقتصادی وارد شده تا نارضایتی عمومی ایجاد کند و رفتارهای قلدرمآبانه ترامپ باعث شده که نفت ایران تحریم شود اما ملت از بسته شدن چاه های نفت هراسی ندارد.

شریعتمداری اضافه کرد: دشمن با تحریم های خصمانه راه سرمایه گذاری خارجی در ایران را بستند اما ملت ایران بر پای خود ایستاده و با تولیدات داخلی اقتصاد کشور را متحول می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید