تحویل تمام خودروهای ثبت‌نامی سال 97 سایپا به مشتریان

کدخبر: ۳۱۰۰۶۵
قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش، گفت: بر اساس اعلام قبلی، تمام مشتریانی که در سال 97 اقدام به تکمیل وجه نموده و پذیرش آن‌ها در صف فاکتور قرار گرفته بود، خودروهای خود را دریافت کرده‌اند.
تحویل تمام خودروهای ثبت‌نامی سال 97 سایپا به مشتریان

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مجید باقری در تشریح وضعیت تحویل خودروی مشتریان سایپا، اظهار کرد: تعدادی از مشتریان هستند که در سال 97 ثبت‌نام کرده اما با وجود صدور دعوت‌نامه، بنا به دلایل مختلف در مهلت مقرر نسبت به تکمیل وجه و پرداخت الباقی قیمت خودروی خود اقدامی نکرده‌اند. بدیهی است در این خصوص پس از صدور دعوت‌نامه جدید، در صورت تمایل به تکمیل وجه، خودروهای این دسته از مشتریان نیز با قید اولویت در فهرست برنامه تحویل قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مشتریانی نیز از سال قبل به دلیل تحریم‌های ظالمانه، خودروی آن‌ها قابل تولید و تحویل نیست (نظیر ساندرو، برلیانس و ...) که پیشنهاداتی به این گروه از مشتریان ارائه شده است و در صورت تمایل و اقدام مشتریان به تبدیل و تعیین تکلیف خودروی ثبت‌نام شده، خودروی تبدیلی آن‌ها به سرعت در لیست تحویل قرار خواهد گرفت.

باقری افزود: در خصوص مشتریان طرح اتوخدمت نیز طرحی ارائه شده است که در صورت تعیین تکلیف وضعیت تعهد، خودروی آن‌ها در لیست فاکتور و تحویل قرار خواهد گرفت.

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش ادامه داد: تیم مدیریتی جدید سایپا در بهمن‌ سال گذشته(۱۳۹۷) در حالی سکان هدایت این گروه خودروسازی را به دست گرفت که نزدیک به 540 هزار دستگاه تعهد وجود داشت که خوشبختانه تاکنون تعداد بسیار زیادی از این تعهدات معوق، تحویل مشتریان شده و این روند با سرعت بیشتری استمرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید