وزارت صنعت: هرگونه افزایش قیمت برای تولیدکنندگان ممنوع شد

کدخبر: ۳۱۲۳۷۱
اقتصادنیوز: قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: با ابلاغیه سازمان حمایت هرگونه افزایش قیمت کالا برای تولیدکنندگان ممنوع شد. اتاق بازرگانی نیز از این طرح حمایت می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا حسین مدرس خیابانی اظهار کرد: ساعتی پیش سومین جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار با تمرکز بر مبادی تولید و تامین کالا، برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان اتاق بازرگانی نیز حضور داشته و قرار شد که با مصوبه هیات رئیسه اتاق بازرگانی به تمام تولیدکنندگان و تامین کنندگان کالا ابلاغ شود که از هرگونه افزایش قیمت کالا خودداری کنند، ضمن آنکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان نیز این موضوع را ابلاغ کرده است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی افزود: همچنین در سومین جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار اتحادیه وانت‌بار و تاکسی تلفنی نیز حضور داشتند که در موضوع سهمیه بنزین نگران بودند و قرار شد جلسه ویژه‌ای راجع به موضوع وانت‌بارها، تاکسی تلفنی‌ها و پیک‌های موتوری برگزار و با محوریت اتاق اصناف، پیشنهادات و دغدغه‌های خود را به وزارت کشور منتقل کنند تا با همکاری وزارت نفت حل شود.

وزارت نفت درباره صنوفی همچون وانت‌بارها دست و دلبازتر عمل کند

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ملی در صنوفی که تحت تاثیر این طرح قرار می‌گیرند و قرار است که سهمیه بنزین در اختیار آنها قرار گیرد، وزارت نفت و وزارت کشور باید دست و دلبازتر عمل کنند تا این صنوف هم دلگرم شوند و هم به خوبی عمل کنند تا تغییر قیمتی نداشته باشیم.

مدرس خیابانی تاکید کرد: وانت بارها، تاکسی‌های تلفنی، پیک‌های موتوری و تاکسی‌های اینترنتی اگر سهمیه‌های آنها با دست و دلبازی تعیین شود، هم دلگرم می‌شوند و هم ما اطمینان پیدا می‌کنیم که افزایش قیمتی را به مردم تحمیل نمی‌کنند و مراقبت می‌کنند که قیمت‌ها افزایش نیابد.

به گفته وی، قرار شد نگرانی این صنوف با محوریت مرکز اصناف و معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت، به وزارت کشور منتقل شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید