هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

کدخبر: ۳۱۲۶۴۹
اقتصاد نیوز: رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ابلاغیه‌ای اعلام کرد که هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، عباس تابش به منظور تحقق دستور وزیر صمت مبنی بر اینکه در راستای اصلاح نرخ بنزین، هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانوی ممنوع است، دستورالعملی برای اجرا به همه انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، شرکت‌های تولیدی لاستیک و شرکت‌های پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه آمده است: در راستای ابلاغ مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر اصلاح نرخ بنزین و نیز در راستای هم‌افزایی و استفاده از پتانسیل‌های انجمن‌ها، اتحادیه‌ها و شرکت‌ها درجلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و به تبع آن اجحاف در حق مصرف‌کنندگان، ضروری است ضمن رصد و پایش مستمر بازار موضوع در اسرع وقت به تمامی واحدهای تحت پوشش اطلاع رسانی شود.

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، با توجه به اهتمام ویژه تمام دستگاه‌ها و سازمانهای مربوطه در برخورد با تخلفات و درصورت هرگونه افزایش قیمت در شرایط کنونی و یا هرگونه اقدامی که موجب اخلال در بازار شود؛ اقدامات لازم از سوی سازمان حمایت و سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان معمول و حسب هماهنگی‌های بعمل آمده، با دستگاه‌های متخلف در حداقل زمان ممکن برخورد خواهد شد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید