ارزان‌ترین ایرلاین های آمریکا

کدخبر: ۳۱۴۹۵۹
اقتصاد نیوز: به تازگی موسسه تحقیقاتی SkyTrax فهرست و گزارشی از ارزان‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در منطقه آمریکای شمالی منتشر کرده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش وب سایت worldairlineawards که طبق آمارهای منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی در حوزه هوانوردی اسکای ترکس تهیه و تنظیم شده است، ارزان قیمت ترین شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین های فعال در منطقه آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۹ میلادی در فهرست زیر آمده است:

ایرلاین ساوث وست (Southwest Airlines)

دفتر مرکزی ساوث وست ایرلاین به عنوان یکی از بزرگترین ایرلاین‌های ایالات متحده آمریکا واقع در شهر دلاس، تگزاس است و عنوان بزرگترین ایرلاین ارائه‌دهنده پروازهای ارزان قیمت در جهان را به خود اختصاص داده است.

ایرلاین وست جت (WestJet)

وست جت به منظور رقابت با سایر ایرلاین های بزرگ و فعال در این کشور در سال ۱۹۹۷ میلادی با ارائه پروازهای قیمت مناسب و ارزان تاسیس و راه‌اندازی شد و نظر و توجه خیل عظیمی از مسافران را به سمت و سوی خود جلب کرد.

ایرلاین ایرکانادا روژ (Air Canada rouge)

ایرکانادا روژ به عنوان یک شرکت هواپیمایی کانادایی ارزان قیمت در سال ۲۰۱۲ میلادی تاسیس و راه اندازی شد و هم اکنون به ۴۹ مقصد مختلف پرواز مستقیم دارد.

ایرلاین اسپیریت ایرلاین (Spirit Airlines)

دفتر مرکزی اسپیریت ایرلاین به عنوان یک شرکت هواپیمایی آمریکایی ارزان قیمت، وقع در فلوریدای ایالات متحده آمریکاست و هفتمین ایرلاین تجاری بزرگ در این کشور به شمار می رود.  

ایرلاین فرانتیر (Frontier Airlines)

دفتر مرکزی این ایرلاین آمریکایی ارزان قیمت در شهر دنور، کلورادو در ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این شرکت هواپیمایی هشتمین ایرلاین بزرگ تجاری در این کشور به شمار می رود.

ایرلاین ولاریس (Volaris)

ولاریس به عنوان یک شرکت هواپیمایی مکزیکی است که در سال ۲۰۰۴ میلادی تاسیس و راه اندازی شد و دومین ایرلاین بزرگ این کشور از لحاظ حجم جابجایی مسافران به شمار می رود.

ایرلاین اینترجت (Interjet)

این ایرلاین مکزیکی نیز پروازهای ارزان قیمتی به مسافران در منطقه آمریکای شمالی ارائه می کند که سومین شرکت هواپیمایی بزرگ این کشور بعد از ائرومکزیکو و ولاریس محسوب می شود.

ایرلاین سان کانتری ایرلاین (Sun Country Airlines)

این شرکت هواپیمایی واقع در ایالات متحده یکی از ایرلاین های محبوب مسافران آمریکایی به شمار می رود که تعداد کثیری از مسافران را هرروزه به مقاصد مختلف آنها جابجا می کند.

ایرلاین الیجینت ایر (Allegiant Air)

این شرکت آمریکایی که یک ایرلاین ارزان قیمت در منطقه آمریکای شمالی به شمار می رود، در سال ۱۹۹۷ میلادی تاسیس و راه اندازی شد که در حال حاضر به بیش از ۹۹ مقصد در ایالات متحده پرواز مستقیم دارد.

ایرلاین ویوا ایرباس (VivaAerobus)

دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی که در سال ۲۰۰۶ میلادی تاسیس و راه اندازی شد، در شهر مکزیکو سیتی، مکزیک واقع شده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید