رئیس بنیاد مستضعفان: نگران تحریم‌ها نیستیم

کدخبر: ۳۱۹۰۵۱
اقتصادنیوز: رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه ما نگران تحریم‌ها در بنیاد نیستیم، گفت: اگر روزی بگویم کاری به خاطر تحریم‌ها باقی مانده، مستحق توبیخ هستم چراکه تحریم‌ها در مقابل ایمان ما کوچک هستند.
رئیس بنیاد مستضعفان: نگران تحریم‌ها نیستیم

به‌گزارش اقتصادنیوز به‌نقل از ایسنا، پرویز فتاح در نشست هم اندیشی رئیس بنیاد با جمعی از گروه‌های مردمی و جهادی با بیان اینکه با حکم مقام معظم رهبری ۵ ماه است که مشغول فعالیت در بنیاد مستضعفان هستم، افزود: در جلسه دیدار با رهبر به ایشان گفتم  که «آقا سرباز شما هستم». روی واژه سرباز حساس هستم چراکه سرباز یعنی سرم را هم می‌دهم.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز می‌خواهم در بنیاد سربازی کنم، تصریح کرد: یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری در حکم بنده هم  توجه به گروه‌های جهادی است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه  در بنیاد مستضعفان تلاش می‌کنیم تا همه کارخانه‌های وابسته را سرپا نگه داریم، تصریح کرد: اتفاقا در شرایط کنونی باید تلاش کنیم تا راندمان کار را هم بالا ببریم و در عین حال می‌کوشیم تا همه پروژه‌های نیمه کاره را نیز به اتمام برسانیم. به این ترتیب شاید پروژه‌ جدیدی شروع نکنیم اما پروژه‌های قدیمی را به پایان می‌رسانیم.
فتاح افزود: پیش از ما هم در بنیاد آقای سعیدی کیا بودند که شاید رویه و مشی متفاوتی داشتند اما  به آن احترام می‌گذاریم به همین دلیل از آقای منصوری مدیرکل بنیاد علوی خواستم تا پروژه‌های قبلی را به اتمام برسانند چرا که بیت المال هستند و مردم نیز توقع دارند تا پروژه‌ها مورد بهره برداری قرار بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید