رئیسی در یزد: صنعت گردشگری مهمترین ظرفیت یزد برای توسعه اقتصادی است

کدخبر: ۳۲۲۳۹۶
اقتصاد نیوز: رئیس قوه قضائیه با بیان این که در حاشیه سفر خود به یزد، هفده هیأت مسائل این استان یزد را بررسی می کنند، گفت: صنعت گردشگری در استان یزد از مواردی است که می‌تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و منشأ آثار بسیاری باشد.
رئیسی در یزد: صنعت گردشگری مهمترین ظرفیت یزد برای توسعه اقتصادی است

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا؛ حجت الاسلام و المسلمین«سیدابراهیم رئیسی» صبح امروز سوم بهمن ماه در بدو ورود خود به یزد در جمع خبرنگاران، ضمن عرض سلام و احترام به مردم یزد، خانواده شهدا و مدیران این استان، اظهار کرد: یزد علاوه بر این که قطب معدنی و صنعتی است و استانی است که دین، فرهنگ و هنر در این استان با هم آمیخته شده است.

وی استان یزد را مرکزی برای گردشگری دانست و افزود: صنعت گردشگری در این استان از مواردی است که می‌تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و منشأ آثار بسیاری باشد.

رئیس قوه قضائیه در ادامه معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی راهگشا بودن مسائل اقتصادی را از جمله ظرفیت‌های گردشگری یزد عنوان کرد و گفت: در این سفر 17 هیأت نسبت به بررسی مسائل استان یزد اقدام می کنند که از این تعداد 9 هیأت در شهرستان ها و هشت هیأت نیز در مرکز استان فعالیت دارند.

حجت السلام رئیسی دیدار با قضات و کارمندان دستگاه قضایی، شرکت در شورای اداری استان، نشست با خانواده شهدا و دیدار مردمی، دیدار با نخبگان را از جمله برنامه های خود در استان یزد دانست و بیان کرد: امیداوارم در بررسی های انجام شده و گزارش هایی که امشب در شورای قضایی استان یزد مطرح می‌شود، بتوانیم تصمیمات مناسب و مهمی برای رفع مسائل یزد بگیریم.

این مسئول استفاده از نظرات نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاندار و رییس کل دادگستری یزد را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: یزد جزو استان‌های پیشرو در کشور است و امیدواریم بتوانیم با رفع مشکل به مردم ولایت مدار این استان خدمت کنیم.

وی در پایان سخنان خود، گفت: امیدوارم به برکت شهدای عظیم الشأن به ویژه شهید سلیمانی این سفر برای مردم یزد پرخیر برکت باشد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید