مبلغ و زمان واریز عیدی کارکنان دولت

کدخبر: ۳۲۲۸۶۵
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت عیدی یک میلیون و 200 هزار تومانی کارکنان و بازنشستگان دولت با حقوق بهمن ماه خبر داد.
مبلغ و زمان واریز عیدی کارکنان دولت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر ، محمدباقر نوبخت در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ساعت 21 سیما درباره مصوبه هیأت وزیران برای میزان حقوق پایان سال کارکنان دولت اظهار داشت: امشب طبق ماده 75 قانون مدیریت خدمات کشوری که عیدی هر سال را بر مبنای 5 هزار امتیاز به تصویب هیأت وزیران موکول کرد، در جلسه عصر امروز یک میلیون 200 هزار تومان برای تمام کارکنان و بازنشستگان دولتی در نظر گرفته شد و به تصویب هیأت وزیران رسید.

وی با اشاره به اعلام خبر میزان عیدی یک میلیون و 100 هزار تومانی از سوی پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: این رقم اعلام شده به دلیل اشتباه تایپی بوده است. البته با توجه به اینکه عیدی بر مبنای 5 هزار امتیاز محاسبه شده، میزان آن تقریباً حدود یک میلیون و 100 هزار تومان بود اما با عنایت به اینکه میزان رشد حقوق در سال جاری 20 درصد در نظر گرفته شده بود، هیئت وزیران نیز بر مبنای همین میزان افزایش، میزان عیدی را یک میلیون و 200 هزار تومان در نظر گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی پایان سال کارکنان و بازنشستگان دولت انشاالله در پایان بهمن ماه به حساب آنها واریز می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید