رییس سازمان بورس تغییر کرد

محمدی رفت، قالیباف آمد

کدخبر: ۳۳۲۲۸۵
اقتصادنیوز: شورای عالی بورس با استعفای شاپور محمدی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار، موافقت کرد و قالیباف اصل ریاست این سازمان را بر عهده گرفت.
محمدی رفت، قالیباف آمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، چند روزی بود که اخباری مبنی بر استعفای محمدی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهاردار به گوش می‌رسید که در نهایت، جلسه شورای عالی بورس در پی اصرار محمدی بر استعفایش که گفته می‌شود آن را از یک ماه و نیم پیش به وزیر اقتصاد ارائه کرده بود، برگزار شد.

در این راستا، امروز (۲۳ فروردین) جلسه شورای عالی بورس ساعت ۱۶ در محل سازمان بورس برگزار شد. در این جلسه با توجه به استعفای شاپور محمدی از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار که مدتی پیش مطرح شده بود، نهایتا با جانشینی حسن قالیباف اصل با اکثریت آراء به عنوان سکاندار جدید این سازمان موافقت شد.

حسن قالیباف اصل دکترای مدیریت مالی از دانشگاه تهران دارد و پیش از این رئیس دانشکده علوم اجتماعی و اقتصادی دانشگاه الزهرا بوده است.

وی همچنین در رزومه خود، عناوین مختلفی چون مدیر عاملی شرکت بورس اوراق بهادار تهران به مدت ۱۰ سال، مدیرعاملی برخی شرکت‌های سرمایه‌گذاری از جمله ایرانیان و امید را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید