چه زمانی کرایه های تاکسی تهران افزایش خواهد یافت؟

کدخبر: ۳۳۴۷۶۹
اقتصاد نیوز: محمد علیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران در خصوص زمان افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران عنوان کرد که مصوبه شورای شهر برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در سال جاری هیچ مشکلی ندارد، اما با توجه به توافقات انجام شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت حال مردم، فعلا این افزایش نرخ اعمال نخواهد شد و کرایه ها مانند سال گذشته اخذ شود.
چه زمانی کرایه های تاکسی تهران افزایش خواهد یافت؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خودروبانک؛ رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران افزود: شهرداری باید در این زمینه مجوزهای قانونی را اخذ کند بر این اساس هماهنگی هایی صورت گرفته و شهرداری در حال تهیه لایحه ای است تا انجام این کار قانونی شود، زیرا طبق روال هر سال از 16 فروردین افزایش نرخ کرایه ها اعمال می شد.

گفتنی است افزایش 25 درصدی کرایه های حمل و نقل عمومی شهر تهران در یکی از جلسات این شورا در اسفندماه سال گذشته به تصویب رسید. بر اساس این مصوبه نرخ بلیت تک نفره درون شهری که 1200 تومان است با افزایش 300 تومانی به رقم 1500 تومان و نرخ بلیت تک نفره حومه تهران با افزایش 200 تومان، 1700 تومان در نظر گرفته شد.

همچنین بلیت تک نفره هشتگرد نیز 5 هزار تومان برای سال آینده در نظر گرفته شد و نرخ بلیت فرودگاه امام بدون تغییر 9 هزار تومان باقی ماند. کرایه های اتوبوس و مینی بوس و انواع تاکسی نیز تا سقف 25 درصد افزایش یافت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید