نرخ ارز، دلار، یورو، طلا و سکه امروز دوشنبه ۹۹/۰۲/29 | خیز دلار برای فتح کانال جدید / جهش قیمت طلا در بازار تهران و بازار جهانی

کدخبر: ۳۳۸۰۸۲
اقتصاد نیوز: نرخ ارز در بازار تهران با نوسان همراه بود. قیمت دلار به ۱۷,۷۵۰ تومان رسید و قیمت یورو ۱۹,۱۰۰ تومان شد. قیمت طلا در بازار تهران ۷۴۰,۶۰۰ تومان معامله شد و قیمت سکه نیز به ۷,۴۶۳,۰۰۰ تومان رسید.
نرخ ارز، دلار، یورو، طلا و سکه امروز دوشنبه ۹۹/۰۲/29 | خیز دلار برای فتح کانال جدید / جهش قیمت طلا در بازار تهران و بازار جهانی

به گزارش اقتصادنیوز؛  قیمت دلار در بازار تهران امروز 29 اردیبهشت ماه با افزایش 350 تومانی نسبت به روز گذشته ۱۷,۷۵۰ (هفده هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان نرخ گذاری شد.

 

آخرین قیمت یورو در بازار تهران

قیمت یورو نیز در بازار امروز وارد کانال 19 هزار تومان شد. در بازار امروز یورو دنسبت به روز قبل ، با ۴۰۰ تومان افزایش، ۱۹,۱۰۰ (نوزده هزار و یکصد ) تومان نرخ گذاری شد.

 

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران

 قیمت خرید دلار آمریکا: 17,100 تومان  (180) 

 قیمت فروش  دلار آمریکا: 17,200 تومان  (180) 

 قیمت خرید یورو: 18,500 تومان  (180) 

 قیمت فروش  یورو: 18,600 تومان  (180) 

 

آخرین قیمت طلای 18 عیار در بازار تهران

قیمت طلا (18عیار) در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۵۴۰۰ تومان افزایش، ۷۴۰,۶۰۰ (هفتصد و چهل هزار و ششصد ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۶۱ (یک هزار و هفتصد و شصت و یک ) دلار رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۰۴ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروز

هر مثقال طلا 18 عیار، امروز به ۳,۲۰۸,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۳.۳۳ درصدی داشته است.

 

قیمت سکه امامی در بازار تهران

قیمت سکه امروز مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. سکه امامی که روز قبل تا ۷,۳۱۹,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و نوزده هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ مصادف با ۱۸ می ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۹۲ درصدی به ۷,۴۶۳,۰۰۰ (هفت میلیون و چهارصد و شصت و سه هزار) تومان رسید.

 

قیمت سکه بهار آزادی امروز

سکه بهار آزادی امروز با افزایش ۲.۰۴ درصدی، از ۷,۲۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان به ۷,۳۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید.

قیمت نیم سکه امروز

در بازار روز قبل نیم سکه نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۷۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۷۹۲,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و نود و دو هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۵۷ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲,۰۹۸,۰۰۰ (دو میلیون و نود و هشت هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۹۹۵,۰۰۰ (نهصد و نود و پنج هزار) تومان قیمت خورد.

 

خبرهای مربوط به نرخ ارز دلار سکه طلا یورو را اینجا بخوانید.

**** این خبر با تغییر نرخ‌های بازار به روز رسانی خواهد شد ****

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید