اپل به تدریج فروشگاه های خود را بازگشایی می کند

کدخبر: ۳۳۸۱۴۹
اقتصاد نیوز: اپل از بازگشایی تدریجی فروشگاه‌های اپل استور خود در ایالات متحده و سایر نقاط جهان خبر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا ، شرکت آمریکایی اپل که بدون شک یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در جهان به شمار می رود، به تازگی با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که قصد دارد بالغ بر ۲۵ فروشگاه اپل استور فعال در ایالات متحده آمریکا را در هفته جاری بازگشایی کند.

این شرکت همچنین اعلام کرده که به زودی و در آینده‌ای نزدیک حدود ۱۰۰ فروشگاه اپل استور در سراسر جهان را نیز با توجه به شرایط شهر و کشورهای مربوطه و به صورت تدریجی و با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی خواهد کرد.

اپل دو ماه پیش یعنی مارس ۲۰۲۰ تحت تاثیر شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک و مرگبار کرونا تمامی فروشگاه های خود را در جهان به جز چین تعطیل کرد.

این شرکت آمریکایی همچنین از زمان شیوع کرونا در ووهان چین یعنی ژانویه ۲۰۲۰ ، بالغ بر ۵۰ فروشگاه اپل استور خود را در خاک این کشور تعطیل اعلام کرده بود و با فروکش کردن تب شیوع این بیماری در چین در اواسط ماه مارس آنها را بازگشایی کرد.

دیردره اوبرایان، مدیر بخش خرده فروشی اپل با انتشار یادداشتی در وب سایت این شرکت در این خصوص خاطرنشان کرد: ما تنها در صورتی که از سلامت کارکنان و بهداشت محیط فروشگاه های خود اطمینان حاصل کنیم، تصمیم به بازگشایی اپل استورهای خود در نقاط مختلف جهان خواهیم گرفت.

طبق گزارش رویترز فروشگاه های اپل استور با رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام مردمی کار خود را آغاز کرده و به کاربران و علاقه مندان محصولات اپل خدمات رسانی خواهد کرد.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید