چند نفر در قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو ثبت نام کرده اند؟

کدخبر: ۳۴۲۵۵۵
اقتصاد نیوز: مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو ۴۵ هزار دستگاه خودرو با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه آغاز شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از میزان ـ در مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو ۴۵ هزار دستگاه خودرو با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه به متقاضیان، اعلام شد؛ یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۲۹۶نفر در این پیش فروش، برای خرید خودرو ثبت نام کرده اند.

برندگان از ساعت ۱۰ صبح فردا ۲۵ خرداد تا ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۸ خرداد برای واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو فرصت دارند و اگر در این مدت موفق به پرداخت نشوند، افراد رزرو جایگزین آن‌ها خواهند شد. برندگان با هر کدام از کارت‌های بانکی که به نام خودشان باشد، امکان واریز مبلغ خودرو را دارند.

در این فروش، ۱۶۴ هزار و ۵۳۹ نفر برای خرید پژو ۴۰۵ مدل SLX ثبت نام کرده اند، اما ظرفیت تعیین شده برای عرضه این خودرو ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه است و ۶۴۰ نفر نیز به عنوان رزرو تعیین می‌شوند که در صورت عدم واریز مبلغ پیش پرداخت تعیین شده از سوی برندگان اصلی قرعه کشی، جایگزین آن‌ها خواهند شد. به این ترتیب به هر ۴۲ نفر یک خودرو اختصاص خواهد یافت.

موعد تحویل این خودرو آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند ۹۹ تعیین شده است.

برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز ۱۴۰ هزار و ۶۲۰ نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو ۶ هزار و ۴۵۰ نفر تعیین شده است. برای پژو ۲۰۶ مدل SD نیز ۲ هزار و ۸۶۰ دستگاه ظرفیت و ۵۷۲ نفر نیز رزرو تعیین شده است. در مورد این خودرو به هر ۴۰ نفر از ثبت نام کنندگان، یک خودرو تعلق می‌گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید