رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر داد:

رایزنی برای راه اندازی دادگاه‌های تجاری

کدخبر: ۳۴۲۶۵۷
اقتصادنیوز : رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: با قوه قضائیه رایزنی صورت گرفته تا زمینه برای راه‌اندازی دادگاه‌های تجاری هرچه سریع‌تر فراهم شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، غلامحسین شافعی امشب در نشست اتاق بازرگانی خراسان‌رضوی اظهار داشت: بخش خصوصی در زمینه مالیات‌ها گلایه‌هایی دارد و باید این گلایه‌ها در نشست ویدئو کنفرانس هشتم تیرماه مطرح شود.

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه باید فکری به حال بخش خصوصی و فعالان آن کرد، گفت: جایگاه فعلی در شان نمایندگان بخش خصوصی نیست و این در حالی است که سهم بخش خصوصی در اشتغال کشور حدود 60 درصد است.

شافعی بیان کرد: بخش خصوصی آماده است در زمینه تدوین استراتژی اقتصادی کشور همراه باشد و این آمادگی را به نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرده‌ایم.

وی با اشاره به انتقاد از برخی تشکل‌های حاضر در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت:  با وجود اینکه این تشکل‌ها عملکرد موثری ندارند اما در شورا حضور دارند و باید زمینه را برای حضور تشکل‌های مطالبه‌گر فراهم کرد.

شافعی تصریح کرد: علاوه بر این با قوه قضائیه رایزنی صورت گرفته تا زمینه برای راه‌اندازی دادگاه‌های تجاری هرچه سریع‌تر فراهم شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید