اعلام زمان اتمام نهایی پروژه مسکن مهر

کدخبر: ۳۴۲۶۸۸
اقتصادنیوز : وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام تلاش دولت و وزارت راه و شهرسازی بر اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان نیمه اول سال جاری است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر محمد اسلامی در بدو ورود به اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در جلسه آتی شورای اقتصاد و با حضور رئیس جمهور تصمیمات جدید برای کنترل بازار مسکن اتخاذ و اعلام خواهد شد تا آرامش به این بازار برگردد.

وی با اعلام این‌که تکمیل و راه‌اندازی مسکن مهر یکی از سیاست‌های اصولی در کنترل بازار مسکن است، خاطرنشان کرد: در این زمینه در برخی از استان‌ها شاهد اختتامیه مسکن‌های مهر هستیم که امیدواریم تا پایان نیمه اول سال جاری در اردبیل نیز این کار به پایان برسد.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: پرداخت تسهیلات مناسب برای سازندگان مسکن و بکارگیری تکنولوژی‌های جدید منطبق بر مقررات ملی ساختمان و اجرای ضوابط کلی در این زمینه می‌تواند به جریان تولید مسکن کمک کرده و در این زمینه یک شرایط مثبت و پایداری را شاهد باشیم.

اسلامی تصریح کرد: تمام تلاش دولت بر این است تا با اقدامات فوری و تسهیل‌گر زمینه تولید و ارائه مسکن را فراهم کرده و آرامش را به این حوزه بازگرداند.

وی در این سفر ضمن بازدید از باند اصلی فرودگاه اردبیل که دارای ۶۰ درصد پیشرفت است، تاکید کرد: اصرار دولت بر حفظ ایمنی در این زمینه است و طبق اقدامات انجام شده باند فرودگاه اردبیل با تجهیزات روز دنیا تکمیل و افتتاح می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید