آپارتمان در شرق تهران چند؟+جدول قیمت

کدخبر: ۳۴۹۲۶۵
اقتصادنیوز : روند افزایش قیمت پیشنهادی فروش آپارتمان در منطقه چهار واقع در شرق پایتخت به‌عنوان یکی از مناطق کانونی پاسخ به تقاضای مصرفی مسکن در چند روز اخیر متوقف شده است.
آپارتمان در شرق تهران چند؟+جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز واسطه‌های ملکی می‌گویند تا اوایل هفته گذشته تعدادی از سازنده‌ها قیمت‌های خود را چند روز یکبار تغییر داده و مرتب قیمت‌های بالاتری را برای فروش پیشنهاد می‌کردند که در بسیاری از موارد موجب بر هم خوردن معامله‌ای که توافق اولیه درباره آن صورت گرفته بود، می‌شد. اما طی چند روز اخیر برخی از سازنده‌ها که روی موج تغییرات قیمت اعلامی سوار بودند، روند تثبیت قیمت را در پیش گرفته‌اند و عملا به‌عنوان فروشنده واقعی در بازار ایفای نقش می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد آنها از ادامه هیجان قیمتی در بازار مسکن و حبابی شدن قیمت‌ها بیش از سطوح فعلی ناامید شده و درواقع معتقدند قیمت مسکن به قله رسیده و بعید است از این سطح فراتر برود.

هرچند با قطعیت نمی‌توان درباره آینده قیمت مسکن سخن گفت و سرانجام تغییرات قیمتی بستگی زیادی به متغیرهای بیرونی بازار و نیز وضعیت سایر بازارهای سرمایه‌پذیر دارد؛ اما دریافت این سینگال از سوی سازنده‌های فعال در یکی از پرمعامله‌ترین مناطق شهر تهران یعنی منطقه چهار نشان‌دهنده افزایش احتمال توقف افزایش قیمت مسکن در روزها و هفته‌های آتی است. البته نباید فراموش کرد قیمت‌های اعلامی برخی از فروشندگان این منطقه به حدی نسبت به سطح انتظار متقاضیان در بازار بالاتر است که بعید به نظر می‌رسد حتی در همین سطوح قیمتی، خرید و فروشی انجام شود. بنابراین نمی‌توان قیمت‌های آپارتمان‌های نوساز در بازار فعلی را به منزله ارزش قطعی و واقعی آپارتمان در این منطقه تلقی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید