اختلاف عجیب قیمت میوه درمیادین میوه و تره بار و سطح شهر

کدخبر: ۳۵۷۲۲۴
اقتصادنیوز :‌با توجه به اختلاف 33 درصدی قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار با میانگین سطح شهر و نیز تفاوت 35 و نیم درصدی قیمت سبزیجات و صیفی‌جات در این مراکز با متوسط قیمت سطح شهر، خرید این محصولات از میادین میوه و تره بار در کاهش هزینه سبد خرید روزانه و هفتگی خانواده‌ها تاثیر مستقیم دارد و مقرون به صرفه‌ است.
اختلاف عجیب قیمت میوه درمیادین میوه و تره بار و سطح شهر

به گزارش اقتصادنیوز ، در بین انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند، اختلاف قیمت 5 محصول با میانگین قیمت سطح شهر بیش از 40 درصد است و به عبارتی، با توجه به این تفاوت قیمت، خرید این محصولات از میادین مقرون به صرفه‌تر است.

این 5 محصول به ترتیب شامل انگور با قیمت 9100 تومان، بادمجان با قیمت 3500 تومان، پیاز با قیمت 2200 تومان، هلو با قیمت 9 هزار تومان و گلابی با قیمت 15500 تومان است که بیشترین اختلاف قیمت را نسبت به سایر محصولات با میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر دارند.

گفتنی است، در حال حاضر به طور متوسط با پول خرید 2 کیلوگرم انواع میوه و سایر محصولات در سطح شهر، می‌توان بیش از 3 کیلوگرم میوه و محصولات دیگر از همان نوع و با کیفیت مشابه از میادین میوه و تره بار خریداری کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید