حمایت به سهام همه شرکت‌ها تعمیم می‌یابد؟

تصویر نخستین ساعات بورس امروز با عملکرد حقوقی ها

کدخبر: ۳۵۹۷۷۵
بورس امروز، رشد 27 هزار واحدی شاخص کل در 30 دقیقه ابتدایی بازار را شاهد بود اما در نیمه دوم نخستین ساعت حمایت ها کمرنگ شد.
تصویر نخستین ساعات بورس امروز با عملکرد حقوقی ها

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته نماگر بورس با حمایت حقوقی ها با رشد ۱۰ هزار واحدی رو سکوی یک میلیون و ۶۴۲ هزاز واحدی ایستاد  اما شاخص کل هم وزن برخلاف شاخص کل  روز، منفی را به ثبت رساند و افت ۴ هزار واحدی را تجربه کرد.

همچنین ارزش معاملات خرد۱۲،۷۰۰میلیارد تومان بود اما این نوع مثبت شدن شاخص مرهمی بر زخم سهامداران نیست و شاخص‌سازها  تلاش زیادی می‌کنند تا بازار برگردد. تا این بازار برگشت قدرتمند نداشته باشد نویدی برای سهامداران نیست.

تصویر نخستین ساعت بازار

امروز اما نماگر، رشد 27 هزار واحدی شاخص کل در 30 دقیقه ابتدایی بازار را شاهد بود اما در نیمه دوم نخستین ساعت حمایت ها کمرنگ شد و تا این لحظه از گزارش، رشد ۲۵ هزار واحدی مثبت را نشان می‌دهد. 

با وجود اختلالات در سیستم معاملات کارگزاران، تقاضای خوبی در بازار شکل گرفته است.

در نیم ساعت ابتدایی بازار، ورودپول حقیقی  در حدود 100 میلیارد تومان بوده است.

 فارس ، ،فولاد ،فملی بیشترین تاثیر را در مثبت شدن شاخص داشتند. شستا ،اخابر حکشتی بیشترین تاثیر را در  پایین آوردن شاخص داشتند.

روز گذشته با حمایت حقوقی ها از خودرو این نماد مثبت شد  انتظار می رود در طی معاملات امروز درصف خرید بسته شود که به دنبال صف خرید خودرو، خساپا ،خگستر  به تعادل برسد و صف خرید تشکیل شود.

ارزش و حجم معاملات کل بورس و فرابورس تا این لحظه از گزارش ساعت ۱۰.۲۰ به شرح زیر است: 

ارزش معاملات بورس: 5,460 میلیارد تومان

حجم معاملات بورس: 5.05 میلیارد سهم

ارزش معاملات فرابورس: 1,489 میلیارد تومان

حجم معاملات فرابورس: 803 میلیون سهم

خبر خوب روز؛ حمایت به سهام همه شرکت‌ها تعمیم می‌یابد

 علی صحرایی، مدیر عامل بورس تهران می گوید حقوقی ها از تمام  نماد  ها حمایت خواهندکرد و قرار نیست صرفا از چند نماد خاص حمایت  صورت  بگیرد.  حمایت برای به تعادل رساندن قیمت ها صورت  میگیرد  و شامل تمام  شرکت های موجود در بورس می‌شود .

مدیرعامل بورس تهران تاکید کرد:  مشکل فعلی ما نقدشوندگی بازار است؛ این خبر خوش ر ا به سهامداران می‌دهیم که طی روزهای آینده سایر صنایع که تاکنون مورد حمایت قرار نگرفته‌اند در دستور کار بورس خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید