رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش 2 میلیونی شاهین در بازار + جدول

کدخبر: ۴۹۴۴۹۶
اقتصادنیوز: بازار محصولات سایپا هم مانند ایران خودرویی ها امروز 21 اردیبهشت 1401 با افزایش در بازار قیمت گذاری شدند، تا به این طریق روند افزایشی قیمت سایپایی ها ادامه داشته باشد.
افزایش 2 میلیونی شاهین در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افزایش نرخ دلار تنها دلیلی است که فعالان بازار خودرو افزایش قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند و معتقدند که رشد قیمت دلار موجب شده تا بازار خودرو نیز شکل افزایشی به خودگیرد. براساس ارزیابی بازار امروز محصولات سایپا افزایش یک تا 2 میلیون تومانی در بازار داشتند و «تیبا2 معمولی» تنها خودرویی است که بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

 ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» پس از چند روز ثبات قیمت امروز افزایش 2 میلیونی داشت و در بازار 377 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «کوییک R» هم در بازار رشدی یک میلیونی داشت و 230 میلیون قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم با رشد یک میلیونی در بازار 220 میلیونی شد.

خانواده تیبا هم امروز با ثبات قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار روبرو بود، بطوریکه این خودرو در بازار  207 میلیون تومان به فروش رفت. اما «تیبا صندوقدار» رشد 1میلیونی داشت و  200میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است قیمت «ساینا» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 215 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 21

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید