نقاشی 100 متری با موضوع اربعین و 28 صفر

کدخبر: ۱۵۴۱۵۲
محمد افتخاری از خلق یک تابلوی 100 متری با موضوع پیاده روی اربعین، رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و امام رضا (ع) خبر داد.

محمد افتخاری در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از خلق یک تابلوی 100 متری با موضوع پیاده‌روی اربعین، رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) خبر داد.
وی در این خصوص اظهار کرد: همزمان با وقایع رخ داده، در حال حاضر در بخشی از اثر، پیاده روی زائرین امام حسین (ع) به سمت حرم به تصویر کشیده شده است و در ادامه گنبد مقبره حضرت رسول و بخشی از مزار امام حسن مجتبی(ع) در بقیع به نمایش در می آید. 
وی افزود: همانطور که گفتم در شب اربعین حسینی (ع) بخشی از کار انجام شد و پس از آن همزمان با رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن (ع) و 28 صفر بخش دیگر این اثر با پرداخت به موضوع همین ایام تکمیل می‌شود. همچنین در انتها نیز به بهانه شهادت امام رضا(ع) تصویری از ضریح ایشان را روی این تابلو 100 متری کار می‌کنیم. 
افتخاری بیان کرد: تمام این وقایع در تاریخ های مختلف به صورت غافلگیرانه ای اجرا می شوند و در آخر ورودی حضرت رضا(ع) به همراه تصاویری از زائران کار خواهد شد. 
این هنرمند در خصوص سبک و تکنیک این اثر یادآور شد: این تابلو با تکنیک ترکیب مواد یا میکس‌مدیا و با سبک تلفیقی کار شده است و بعد از ارائه طرحم با همراهی حسین مرادنژاد، فاطمه بختیاری، مرتضی قنبری و حکمت رحمانی اثر در معرض اجرا قرار گرفت. گفتنی است؛ اثر مذکور در خیابان سیزدهم ولنجک در حال اجرا است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید