با این موتور سیکلت هرگز تصادف نمی کنید

کدخبر: ۱۵۴۶۰۸

 

یک خودروساز معروف آلمانی از طرح خلاقانه موتورسیکلت هوشمندی رونمایی کرده که می توان آن را نمایشی قدرتمند از آینده این صنعت به شمار آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از یانکودیزاین، بی ام و به عنوان یکی از معتبرترین برندهای خودروسازی در دنیا که در زمینه طراحی و ساخت انواع موتورسیکلت نیز شهرت جهانی دارد از طرح اولیه محصولی متفاوت از حیث ساختار فنی و آیرودینامیکی رونمایی کرده که حیرت و تحسین کارشناسان این عرصه را به همراه داشته است.

این موتورسیکلت غول پیکر Vision ۱۰۰ نام دارد و هوشمند بودن مهمترین ویژگی آن به شمار می آید. در واقع این موتورسیکلت آنقدر هوشمند است که چشم انداز صنعت موتورسیکلت سازی جهان را دستخوش تغییرات شگرف کند.

این فناوری جدید محصولی از BMW Motorrad است که نه تنها هوشمند است بلکه به عنوان یک سیستم حرکتی خودکار قابل اطمینان معرفی شده است.

این موتورسیکلت به گونه ای طراحی شده که احتمال بروز تصادف با آن تقریبا صفر است. از این رو موتورسیکلت سوار به جای کلاه ایمنی از نوعی عینک فوق پیشرفته استفاده می کند که در واقع یک نمایشگر با کارایی زیاد است.

نگاهی دقیق به ساختار این موتورسیکلت نشان از آن دارد که این محصول دسته کمی از ایده های علمی و تخیلی ندارد اما ازآنجا که بی ام و آن را ارایه کرده پیش بینی می شود روزی رنگ واقعیت به خود بگیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید