جایزه برای حملات تحت وب!

کدخبر: ۱۵۵۴۲۶
یک گروه هکری ترکیه ای حملات تحت وب را به یک بازی جذاب مبدل کرده و به افرادی که بتوانند با موفقیت به حملات مد نظر این گروه حمله کنند، جایزه می دهد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از بی بی سی، هکرهای یاد شده بر اساس میزان موفقیت حملات و تعداد سایت های هک شده امتیازهایی هم دریافت می کنند و این امتیازها بر روی صفحه نمایش مجازی نصب می شود و در صورت بالارفتن این امتیازات به افراد موفق ابزار هکری رایگان هم اهدا می شود.

تمامی وب سایت های هدف حمله توسط سازمان های مخالف دولت ترکیه اداره می شوند. اولین بار یک شرکت امنیتی به نام Forcepoint موفق به شناسایی سایتی شد که امتیازدهی و اعطای جایزه بابت حملات یاد شده را پیشنهاد داده بود.

این سایت که Surface Defence نام دارد از طریق شبکه تاریک وب موسوم به Tor اداره می شود و به هکرها امکان می دهد به یک ابزار حمله تحت وب موسوم به Sledgehammer دسترسی پیدا کنند.

Sledgehammer با بمباران کردن سایت ها از طریق ارسال حجم زیادی از داده به آنها – روشی موسوم به Distributed Denial of Service – آنها را به طور کامل از دسترس خارج می کند.

تا به حال گروه های هکری زیادی از نقاط مختلف ترکیه در این رقابت شرکت کرده اند و برترین گروه هکری شرکت کننده موفق به کسب 450 امتیاز شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید