انتشار تصاویری منتسب به پرچمدار جدید نوکیا

کدخبر: ۱۵۶۱۹۷
تصویر جدیدی از پرچم دار اندرویدی نوکیا منتشر شده که ادعا می شود ممکن است این گوشی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم باشد.
به گزارش کلیک، HMD شرکتی که حق فروش گوشی های با آرم نوکیا را در اختیار دارد، در حال حاضر اعلام کرده است که قصد عرضه گوشی اندرویدی با نام Q1 را دارد و به احتمال زیاد آن را برای رونمایی در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (MWC) در ماه فوریه آماده می کند.

امروز تصویر جدیدی از یک گوشی که ادعا شد مربوط به نمونه اولیه پرچم دار جدید نوکیا می باشد در وب سایت ویبو به همراه مشخصات آن منتشر گردید، که باید اعتراف کنیم بسیار جذاب و خوب است.

۱-۱

این منبع ادعا می کند که تصویر فوق مربوط به پرچم دار جدید نوکیا می باشد، و قرار است که مجهز به یک پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵، ۶ گیگا بایت رم و یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با لنز زایس باشد. شایعات قبلی نیز نشان داد که این گوشی ممکن است دارای رزولوشن صفحه نمایش کواد اچ دی باشد.

با همه این حرف ها ما شک داریم که این خبر درست باشد، اما اگر حقیقت داشته باشد در MWC مشخص خواهد شد. اما پیش از این HMD اشاره کرد که از گوشی های رده پایین و میان رده شروع خواهد کرد و به ترتیب گوشی های اندرویدی فراوانی را در سال ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد نمود. بنابراین می توان انتظار داشت که این گوشی زمان دیگری رونمایی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید