مدارس تعطیل شدند!

کدخبر: ۱۵۶۶۴۰
در پی بارش سنگین برف در استان های آذربایجان غربی و شرقی، برخی مدارس شهرستانهای این دو استان در مقاطع مختلف تحصیلی تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، بنا بر اطلاعیه های اداره کل آموزش و پرورش استان، امروز دوشنبه ششم دی ماه مدارس نواحی یک و دو شهرستان ارومیه در همه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

تمامی مدارس شهرستان های اشنویه، چالدران، خوی، پلدشت و شوط هم در همه مقاطع تحصیلی در شیفت صبح تعطیل است.

در شهرستان ماکو نیز مدارس ابتدایی در نوبت صبح تعطیل اعلام شده است.

در شهرستان سلماس مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

در شهرستانها و مناطقی که تمامی مقاطع تحصیلی آن تعطیل است، امتحانات نهایی متوسطه دوره دوم طبق برنامه انجام می شود.

 

همچنین در استان آذربایجان شرقی هم اداره کل آموزش و پرورش این استان اعلام کرد: مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی و متوسطه ی دوره ی اول در مناطق شهری و روستائی  شهرستان شبستر و بخش های صوفیان، تسوج، بخش کندوان، بخش سیه رود و مناطق روستایی جلفا و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستائی شهرستان اسکو و شهر جدید سهند و بخش های ایلخچی و خسروشاه ، شهرستان هشترود و بخش نظرکهریز، مرند و هریس امروز دوشنبه 6 دی در نوبت صبح تعطیل است.

 

مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری آذرشهر گوگان و ممقان، مدارس مقاطع پیش دبستانی در مناطق شهری و روستائی شهرستان ورزقان، شهرستان چاراویماق، بخش خاروانا، همه مقاطع مدارس مناطق روستائی در شهرستان میانه و آچاچی و بخش های خواجه و تسوج و مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی در مناطق شهری و روستایی و مقطع متوسطه اول نیز در نوبت صبح تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است، همه مدارس استثنایی نیز تعطیل است.

 

همچنین امتحانات نهایی و امتحانات هماهنگ استانی ویژه بزرگسالان و آموزش از راه دور در زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک