ادامه بارندگی ها در بیشتر نقاط کشور

کدخبر: ۱۵۶۶۴۹
کارشناس هواشناسی از ادامه بارندگی ها در بیشتر نقاط کشور خبر داد.
مرتضی ضرابی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: امروز همچنان شاهد فعالیت و ادامه سامانه بارشی در بخش هایی از کشور خواهیم بود ضمن اینکه این سامانه امشب از غرب کشور خارج خواهد شد.
وی گفت: همچنین با ورود سامانه جدید بارشی از فردا از جنوب و جنوب غرب کشور ، موج جدید بارندگی ها به شکل باران و برف آغاز خواهد شد.
کارشناس هواشناسی ادامه داد: تمرکز بارش ها به شکل برف و باران در ارتفاعات زاگرس مرکزی ، بخش هایی از چهارمحال و بختیاری، برخی نقاط غربی اصفهان ، شمال استان خوزستان، نواحی جنوبی و شرق لرستان پیش بینی می شود که البته بارش برف در جاده های کوهستانی ممکن است موجب قطع ارتباط بین نواحی شود.
ضرابی ادامه داد: در برخی از مناطق پایین دست و کوهپایه ای بارندگی موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلاب خواهد شد.
کارشناس هواشناسی در ادمه با اشاره به بارش های پراکنده افزود: این بارش ها در دامنه های جنوبی البرز، قزوین، تهران، استان مرکزی و قم پیش بینی می شود.
ضرابی گفت: در شمال غرب و غرب کشور بتدریج از تراکم ابرها کاسته خواهد شد و این سامانه بارشی به سمت شمال شرق کشور در حرکت است که در بخش هایی از استان سمنان و خراسان های شمالی و رضوی بارش باران دور از انتظار نیست.
وی درباره شرایط آب و هوایی تهران افزود: امروز آسمان نیمه ابری و در برخی ساعات بارش های پراکنده در تهران پیش بینی می شود و دما در گرمترین زمان 8 درجه بالای صفر خواهد رسید.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید