رفع توقیف سه بیگانه

کدخبر: ۱۵۶۷۸۳
مسعود ردائی تهیه کننده فیلم سینمایی «سه بیگانه» از رفع توقیف این فیلم خبر داد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود ردائی تهیه کننده فیلم سینمایی «سه بیگانه» در یادداشتی از رفع توقیف این فیلم خبر داد.

تهیه کننده «سه بیگانه» از تدبیر و درایت ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله آملی لاریجانی، دادستان محترم تهران جناب آقای جعفری دولت آبادی، معاون محترم دادستان حاج آقامنصوری و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر صالحی امیری قدردانی کرد.

وی همچنین از همراهی شورای عالی تهیه کنندگان سینمای ایران، مجمع صنفی تهیه کنندگان سینما و شورای صنفی نمایش و سینماگران گرانقدر تشکر و از سازمان سینمایی درخواست کرد که جبران زیانهای یکسال و نیم توقیف نانوشته و نوشته فیلم سینمایی سه بیگانه را با در نظر گرفتن یک اکران خوب براى این فیلم جبران کنند تا مردم عزیز ایران بتوانند از یک فیلم طنز و مفرح لذت ببرند. امیدوارم اکران سه بیگانه بتواند رونق گیشه این روزهای سینمای ایران را تداوم ببخشد.

گفتنی است فیلم «سه بیگانه» که پیش از این در لیست اکران قرار داشت به دلیل همکاری کارگردان این فیلم با شبکه جم توقیف شد اما مجدد با پیگیری تهیه کننده آن به زودی اکران می‌شود.

امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، حمید لولایی، لیلا اوتادی، سحر قریشی و برزو ارجمند در فیلم «سه بیگانه» بازی‌ می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید