تصاویر لو رفته از گوشی فوق العاده باریک سونی

کدخبر: ۱۵۷۴۸۵
شایعه شده که سونی قرار است در اواخر ماه فوریه سال جدید میلادی در کنگره جهانی موبایل (MWC) از دو تلفن‌هوشمند جدید رونمایی کند. یکی از تلفن‌هایی که احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد شد Xperia XZ است که قبلا درباره‌ی آن صحبت کرده‌ایم.

به گزارش کلیک، اخیرا تصاویر دیگری از سری تلفن‌های هوشمند Xperia که سونی تا به حال رسما از آن صحبتی نکرده در میان کاربران دست به دست می‌چرخد که ظاهر همانند Xperia XZ در ماه فوریه معرفی شود. تلفن‌هوشمندی که در تصویر می‌بینید فعلا New Xperia X نام گرفته اما احتمالا با نام دیگری وارد بازار شود.

اکسپریا ایکس

 


هنوز جزئیاتی از مشخصات فنی این مدل درز نکرده اما اگر تصویر از منبع موثقی منتشر شده باشد، می‌توان مطمئن بود که شاهد تلفن‌هوشمند بسیار باریکی خواهیم بود. همان طور که در تصویر می‌بینید، صرفنظر از باریکی این مدل شاهد حذف لبه‌های کناری صفحه‌نمایش هم هستیم.
تصویر اکسپریا X
به نظر می‌رسد تصاویر این مدل جدید از آگهی تبلیغاتی که قرار است این مدل را رسما معرفی نماید برداشته شده باشند.
خبر خوب این که با اعلام رسمی سونی تقریبا یک ماه فاصله داریم و احتمالا تا آن موقع جزئیات بسیار بیشتری از ویژگی‌هایی که قرار است در این مدل جدید شاهد آنها باشیم، منتشر شد. خوشبختانه قرار است شاهد عرضه‌ی محصولی بسیار متفاوت‌تر از آن چه که فکر می‌کردیم خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید