اینگونه خانه تان را برای ورود خواستگار مهیا کنید

کدخبر: ۱۵۷۵۳۶
ازدواج بخش شیرینی از زندگی است که برای ورود به این دوره به ویژه خانم ها باید اندکی از کودک درون خود فاصله بگیرند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ چیدمان منزل یکی از مهمترین مسائل برای برگزاری یک جلسه خواستگاری و آشنایی است، تمییزی و مرتب بودن وسایل در جلب نظر و سلیقه خانواده خواستگار بسیار اهمیت دارد.

یکی از رسوم که در بیشتر کشورهای دنیا در جلسه خواستگاری وجود دارد صحبت میان عروس خانم و آقای داماد در حضور یکی از بستگان در یکی از اتاق های خانه است، اگر اتاق عروس خانم انتخاب شود چیدمان این اتاق بسیار مهم است.

علاوه بر آراستگی ظاهر اتاق برخی وسایل نباید در این مراسم در اتاق قرار داشته باشد از جمله:

رومیزی و روتختی صورتی زنگ و تور دوزی شده زیرا باعث می شود آقای داماد احساس کند شما هنوز آمادگی ازدواج را ندارید و نپخته هستید.

عروسک های دوران کودکی، نیز عروسک های پارچه ای از روی تخت خواب را نیز بردارید زیرا باعث ترس و وحشت آقایان می شود و گمان می کنند با یک دختر بچه 10 ساله مواجه شده اند.

عکس های خانوادگی، دوران دانشجویی و محل کار نیز که قاب شده و به دیوار متصل هستند می تواند باعث سوء تفاهم و احساس حسادت و نوعی نگرانی در آقایان شود، نگران نباشید بعد از ازدواج فرصت کافی برای نشان دادن این عکس ها دارید، عجله نکنید.

رو تختی و پتو یا لحاف کهنه و پوسیده که می تواند نشان دهنده بی سلیقگی و اهمیت ندادن به شما نزد آقای داماد شود.

پخش و پلا بودن انواع وسایل، وسایل آرایش، لوازم ورزشی و این روزها تجهیزات الکترونیکی مانند تبلت و کامپیوتر می تواند شما را در چشم آقای داماد شلخته نشان دهد، می توانید برای آن روز استثنایی وسایل را در اتاقی دیگر بگذارید.

با رعایت این نکات می توانید با اعتماد به نفس بالا با همسر آینده تان گفت و گو کنید و معیارهای مورد علاقه وی را متوجه شوید و ازدواج موفقی داشته باشید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید