یک چشم به انتقالات چشم دیگر به اتفاقات!

کدخبر: ۱۵۷۶۲۰
باز هم درست در روزهای نقل و انتقالات مدیران استقلال و پرسپولیس با مشکلاتی در مورد ماندن یا رفتن خودشان مواجه شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، درست در روزهای مهم نقل و انتقالات هم پرسپولیس و هم استقلال دچار چالش شده اند و این البته اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی رخ می دهد و حتی در همان ابتدای این فصل هم افشارزاده بلافاصله پس از یارگیری جای خود را به افتخاری داد و به این ترتیب مشخص شد در همه آن روزهایی که وسط نقل و انتقالات  افشارزاده در حال کوشش برای بستن تیم بوده یک چشمش به نقل و انتقالات بوده و چشم دیگرش به تصمیمات وزیر و شایعه هایی که هر روز بیشتر می شدند و در نهایت هم نیمی از کارایی افشارزاده را از او گرفتند و بعد از آن هم افتخاری با انتقادهای تند از قراردادهای نوشته شده استقلال با بازیکنان از آپشن ها و قیمت ها و کیفیت ها به کرات انتقاد کرد.

این بحث در مورد پرسپولیس هم بارها رخ داده، روزهای قبل از طاهری را به یاد بیاورید که این تیم در یک سال هفت مدیر داشت و نقل و انتقالات موضوع و مشکل پیش پا افتاده ای برای این باشگاه محسوب می شد. با این وجود اما امروز که سبد استقلال و پرسپولیس همچنان خالی مانده است، باید درست نگاه کرد به مشکلات.

پرسپولیس با شروع نقل و انتقالات زمستانی با معضل بازنشستگی طاهری مواجه شد، انگار که همین روز قبلش طاهری بازنشسته شده باشد موضوع حاد شد و حتی طاهری یکی دو روزی را به باشگاه نرفت تا ماجرا حل شود. سلطانی فر اعلام کرده که مجوز حضور طاهری در پرسپولیس را می گیرد و البته این هم خودش در نوع خود عجیب محسوب می شود چرا که اگر قانون است لازم الاجرا برای همه مدیران ایران است و اگر قانون نیست نباید امروز مخل آسایش پرسپولیس باشد.

به استقلال نگاه کنید این باشگاه هم روی هواست و مجمع آن چند روز دیگر برگزار می شود و شایعه ها هم طبق معمول هستند و وجود دارند. افتخاری می خواهد وارد نقل و انتقالات شود، اما از فردایش مطمئن نیست همانطور که افشارزاده از فردای خود مطمئن نبود و مورد انتقاد افتخاری قرار گرفت و حالا افتخاری روی همان نقطه است و نمی داند که ماندنی است یا برمی گردد به کمیته فوتسال؟

هر چه هست باید تاکید کرد که برای استقلال و پرسپولیس این معضل ها قدرت رقابت با تیم های دیگر مثل تراکتورسازی و یا سپاهان و ذوب آهن را کم می کنند. در واقع زیر مجموعه وزارت ورزش بودن مشکلات خاص خودش را دارد، مشکلاتی که که به بی ثباتی های هر ماه این دو باشگاه منجر شده و اجازه هیچ برنامه ریزی به آنها نمی دهد و حتی کمک مالی هم به این دو نمی شود اما سپاهان، تراکتور سازی، ذوب آهن، پیکان و ... همه هم ثبات بیشتری دارند و در هر نقل و انتقالات  مدیرانشان هوا نمی شوند و هم ردیف بودجه دارند و راحت طی طریق می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید