پیکسل گوگل با مک سازگار نیست

کدخبر: ۱۵۸۸۴۵
در ابتدا تصور می‌شد این مشکل مربوط به کابل یو‌اس‌بی گوشی‌های پیکسل باشد، اما بعدا مشخص شد علت اصلی ناسازگاری سیستم عامل اندروید با مک است

به گزارش فارس، کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل می‌گویند این گوشی‌های هوشمند با رایانه‌های مک سازگاری ندارند و مرتبط کردن این دو دستگاه به هم برای انتقال فایل با مشکلات بسیار همراه است.

بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی به این موضوع اعتراض کرده و می‌گویند وقتی گوشی‌های پیکسل  گوگل را به رایانه‌های مک اپل متصل می کنند تا با استفاده از ابزار انتقال فایل اندروید فایلی را به این رایانه ها منتقل کنند، دچار مشکل می شوند.

برخی کاربران با حضور در Google Product Forums و شبکه های اجتماعی در این مورد اظهار نظر کرده اند. مشکل یاد شده محدود به برخی انواع فایل‌هاست و بقیه فایل ها به راحتی قابل انتقال هستند.

 در ابتدا تصور می شد این مشکل مربوط به کابل یو‌اس‌بی گوشی‌های پیکسل باشد، اما بعدا مشخص شد علت اصلی ناسازگاری سیستم عامل اندروید با مک است. زیرا انتقال این فایل ها با استفاده از یکی از برنامه های انتقال فایل مک موسوم به HandShaker به راحتی صورت می گیرد.

باید توجه داشت که برنامه Android File Transfer از اکتبر سال 2012 به روز نشده و احتمالا همین امر عامل اصلی ناسازگاری آن با رایانه های مک است. گوگل می گوید در حال بررسی موضوع است و در آینده در این زمینه به کاربران اطلاع رسانی می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید