نکندما مقصر گل نشدن پنالتی تراکتور هستیم

کدخبر: ۱۶۰۰۷۸
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید براینکه تمرکزشان روی دیدار برابر تراکتور است گفت: جوسازی های اخیر نه تنها تاثیری روی کار ما ندارد بلکه انگیزه مان را بیشتر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکوایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز تیم پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و تنها ربیع‌خواه کمی مصدوم است. سیدجلال حسینی هم از تمرین بیرون رفت تا از مصدومیت پیشگیری کند، سایر بازیکنان نیز از آمادگی کامل برخوردار هستند.

وی افزود: تراکتوری‌ها با حداکثر انگیزه مقابل ما قرار می گیرند و ما برای آنها احترام قائل هستیم. ارزش و اهمیت آن بازی را می دانیم و در جریان هستیم که این مسابقه برای ما مهم است. برنامه بازی ها برای ما بسیار فشرده شده است. تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و الهلال حریف بعدی ما هستند که این موضوع بیانگر سختی بازی‌های پیش رو است.

وی در رابطه با کمک دست‌های پشت پرده به پرسپولیس خاطرنشان کرد: چه کسی این موضوعات را مطرح می کند؟ یعنی تراکتوری‌ها منظورشان این است که ما بدون استحقاق در صدر جدول قرار داریم؟ اگر من منظور شما را درست متوجه شده باشم ما مقصر هستیم که آنها در برابر ماشین سازی پنالتی‌شان را گل نکردند؟ این موضوع نه تنها هیچ تاثیری روی بازیکنان ما نخواهد داشت بلکه انگیزه مضاعفی نیز برای آنها خواهد بود. کدام تیم در سالهای اخیر با استحقاق‌تر از پرسپولیس بوده است؟

برانکوایوانکوویچ تصیح کرد: امروز شما دیدید که ما دو ساعت تمرین بانشاط داشتیم و تنها با کار، کار و کار می توانیم کارمان را پیش ببریم. خود شما می توانید این موضوع را بررسی کنید.

ایوانکوویچ در خصوص جذب روزبه چشمی تصریح کرد: من در رابطه با اسم صحبت نمی‌کنم و هنگامی که انتقال قطعی شد در رابطه با آن حرف می زنیم. چشمی بازیکن خوبی است و قبل از مصدومیتش بهترین بازیکن استقلال و کاپیتان تیم  امید بود.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اعتراضات صورت گرفته به داوری تصریح کرد: همه جای دنیا همین است و طبیعی است تیمی که شکست می‌خورد حق ایراد گرفتن دارد، تمایلی ندارم راجع به داوری صحبت کنم. چون روش من این است که تمام تمرکزم را روی کار خود و بازیکنان بگذارم. اما ما خوب حس می کنیم وقتی یک نفر بخواهد به نفع کسی سوت بزند و آن زمان است که ما ناراحت می شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما مقابل گسترش فولاد به مشکل خوردیم اما اعتراض نکردیم، من خودم و بازیکنانم را به نحوی هدایت می کنم که خودمان سرنوشتمان را رقم بزنیم اما اجازه نمی دهیم که حقمان پایمال شود. اما هم ما و هم باشگاه تلاش می کنیم تا از حقمان دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: گزینه هایی برای پیوستن به پرسپولیس وجود دارد که بازیکن داخلی و خارجی اضافه شود.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه پرسپولیس در آستانه دربی چهار بازیکن در خطر محرومیت دارد گفت: ما برای این بازی برنامه داریم و برنامه ما بازی تهاجمی، سریع و محکم است و هیچ صرفه جویی نخواهیم کرد و همه تلاشمان را در زمین خواهیم گذاشت. اینکه برای دربی چه اتفاقی می افتد هفته بعد در رابطه با آن تصمیم گیری می کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص غیبت چند بازیکن تراکتورسازی خاطر نشان کرد: شما فکر می کنید چون تراکتور چند غایب دارد ضعیف است، این تیم بازیکنانی مانند بنگر، نورالهی، محمدنوری، ابراهیمی و عالیشاه را دارد که این موضوع بیانگر این است که تراکتور تیم ضعیفی نخواهد بود. آنها با کمال آمادگی و همانطور که در مقابل استقلال بازی کردند برابر هم قرار می گیرند. این تیم استقلال را در تهران شکست داد.

برانکوایوانکوویچ در پایان گفت: من هیچ مخالفتی با آرام طبع ندارم و ایشان بازیکن بسیار حرفه ای است که ۱۰ سال بازی در لیگ برتر بازی کرد. او تصمیم گرفته بود که برود و در جایی دیگر بازی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید