سید جلال رهبری واقعی برای پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۰۵۷۵
سیدجلال حسینی در دیدار برابر تراکتورسازی بار دیگر نقش خود به عنوان کاپیتان را به خوبی ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اضافه شدن سیدجلال حسینی در لیگ شانزدهم دقیقا همان چیزی بود که دفاع آشفته فصل گذشته پرسپولیس به آن نیاز داشت.

پرسپولیس سال گذشته از رتبه پانزدهم تا مدعی عنوان قهرمانی در هفته پایانی پیش رفت. با این حال نتوانست مأموریت خود را به پایان برساند و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. پرسپولیس با 50 گل زده عملکرد خوبی در فاز تهاجمی داشت و عنوان بهترین خط حمله لیگ را نیز به دست آورد اما خط دفاع، پاشنه آشیل این تیم بود. خط دفاع سرخ پوشان با 34 گل خورده، بدترین عملکرد را در میان 9 تیم بالای جدول داشت تا برانکو به فکر تغییر در ساختار دفاعی خود و ترمیم نقط ضعفش برآید و یکی از کلیدی ترین تغییرات هم اضافه شدن حسینی پس از یک فصل دوری به تیم پرسپولیس بود.

سیدجلال حسینی در فصلی که پرسپولیس همراه با علی دایی نائب قهرمان لیگ شده بود نیز نمایش های بسیار خوبی داشت و یکی از دلایل اصلی کسب عنوان دومی بود.

حالا پرسپولیس با حضور سیدجلال حسینی در 20 هفته تنها 5 بار گل خورده است؛ آماری که به خوبی نشان دهنده نقش تاثیرگذار کاپیتان قرمزپوشان تهرانی است.

روز گذشته در برابر تراکتورسازی نیز یکی از روزهای خوب سیدجلال حسینی بود وهمانطور که در این عکس مشاهده می کنید، خودش یک تنه با دو دست از اعتراض سه بازیکن پرسپولیس به داور جلوگیری می کند تا نشان دهد به خوبی از وظایف یک کاپیتان واقعی آگاه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید