نکات مهم استفاده روزانه از لیموترش برای کاهش وزن

کدخبر: ۱۶۰۷۳۶
موارد مثبتی که در مورد این مساله می‌دانید در توضیحات زیر طبقه بندی می‌شوند آب لیمو آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین C فراوانی را به بدن تزریق می‌کند که علاوه بر مبارزه با سرطان, انرژی بدن را نیز افزایش می‌دهد.

زیبامون؛ همچنین به جای استفاده از آب میوه‌های حاوی شکر و بطری‌های حاوی چای با لیموترش مانده، آب لیموی تازه به همراه آب گرم بهترین گزینه برای کاهش کالری است. اما شما با نوشیدن آب و لیموترش لاغر نمی‌شوید! و تا کنون هیچ دلیل و مدرک علمی برای نشان دادن خاصیت سم‌زدایی و بهبود گوارشی این محلول ثابت نشده است! به هرحال اگر قصد استفاده از این ترکیب را دارید، باید فاکتورهای دیگری را نیز در کنار آن درنظر بگیرید تا بتوانید جواب مد نظر خود که همان کاهش وزن است را بگیرید. قبل از خوردن چهارمین لیوان آب و لیموترش روزانه خود، متن زیر را به دقت بخوانید.

سوزش قلب!

آب و لیموترش زیاد می‌تواند باعث تحریک بیش از حد سینه بشود، لیموترش یکی از اسیدی‌ترین میوه‌ها بوده و می‌تواند یکی از دلایل سوزش ناحیه قلب و سینه باشد.

تخریب مینای دندان

عاشقان لیموترش باید خیلی مراقب دندان‌های خود باشند، زیرا که اسید قوی آن می‌تواند به مرور سبب از بین رفتن مینای محافظت کننده ریشه دندان شده که به مشکلاتی مانند پوسیدگی یا حساسیت بیش از حد دندان منجر می‌شود. واقعا نیازی نیست که از آب و لیموترش به صورت مدام و روزانه به جای آب معمولی استفاده کنید! اگر بعد از مصرف دهان را شستشو ندهید این اسید می‌تواند تاثیر مخرب بیشتری به جای سود برای زیبایی و سلامت دندان‌های شما داشته باشد. (سلبریتی‌ها قبل از لمینیت دندان را بخوانید)

دلزدگی از نوشیدنی

نیازی نیست انقدر آب و لیموترش بنوشید که از آن خسته شوید! طعم‌های طبیعی و فراوان دیگری نیز وجود دارند که جایگزین لیموترش باشند. همچنین نوشیدنی‌های متنوع دیگری نیز وجود دارند که نه دندان را از بین می‌برند و نه وزن شما را اضافه می‌کنند! (4 اسموتی فوق‌العاده برای کاهش وزن را بخوانید)

می‌توانید از روش‌های زیر برای طعم‌دار کردن آب استفاده کنید: (لیموناد چای سبز را بخوانید)

- اضافه کردن یک چوب دارچین

یک چوب دارچین را با آب داغ مخلوط کنید و سپس آن‌را به پارچ آب و یخ اضافه کنید. هم طعم آب را عوض کردید و هم از خواص فوق‌العاده‌ی دارچین بهره‌مند شده‌اید!

- اضافه کردن مقدار آب میوه طبیعی

اضافه کردن اندکی آب میوه 100% طبیعی به آب، به آن رنگ و طعم فوق‌العاده دلنشینی داده و همچنین از ورود میزان زیادی شکر به بدنتان جلوگیری می‌کند.

- دمنوش گیاهان دارویی (بهترین چای‌های مفید برای لاغری را بخوانید)

اضافه کردن چند برگ از نعناع یا ریحان خورد شده به آب باعث بهتر شدن طعم آن می‌شود (تقریبا مانند موهیتو بدون شکر و سودا). برگ‌ها را در طول شب در آب خیس کنید و صبح روز بعد اندکی لیموترش یا لیموسبز را به آن اضافه کنید.

- اضافه کردن میوه‌های یخ زده

می‌توانید انواع میوه‌ها، سبزی‌های معطر و یا حتی قهوه را در قطعات کوچک درست کرده و اجازه دهید تا یخ بزنند، سپس آن‌ها را به آب نوشیدنی خود اضافه کنید!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید