اپل تولید آیفون 8 را زودتر از معمول آغاز خواهد کرد

کدخبر: ۱۶۰۸۶۲
سال 2017 می‌تواند سالی موفق برای اپل باشد، چراکه این کمپانی ساکن کوپرتینو، قصد معرفی دهمین نسل از پرچم‌دار خود را با طراحی کاملاً متفاوت دارد.

آی تی رسان؛ باوجود اینکه نزدیک به 7 ماه تا معرفی آیفون 8 باقی مانده، اما شایعات متعدد پیرامون آن، طرحی کلی ازآنچه انتظارش را می‌کشیم به ما می‌دهند. به نظر می‌رسد که کمپانی اپل، قصد دارد تا یک مدل سوم فوق‌العاده لوکس به دو نسخه معمولی و پلاس، اضافه کند که از بدنه‌ای تمام شیشه‌ای با نمایشگر خمیده بهره می‌برد. احتمالاً تمام نسخه‌ها مجهز به نمایشگری با تکنولوژی OLED، دکمه هوم و حسگر اثرانگشت زیر بدنه شیشه‌ای، شارژ بدون سیم و بسیاری ویژگی‌های دیگر که باید برای شناختن آنها تا ماه سپتامبر صبر کنیم، خواهند شد.

همه این‌ها نویدبخش ثبت رکوردی تازه در فروش گوشی‌های هوشمند توسط اپل است و طبق اطلاعات به‌دست‌آمده از زنجیره تأمین این کمپانی و بنا بر گزارش سایت BlueFin اپل تولید آیفون 8 را زودتر از مدل‌های قبلی شروع می‌کند تا برای این مسئله آمادگی کامل داشته باشد:

تحقیقات اخیر ما نشان می‌دهد که اپل تولید آیفون 8 را در سه ماهه دوم سال منتهی ماه ژوئن به میزان 300 درصد افزایش داده و به 9 میلیون واحد می‌رساند. بنابراین تولید کلی آیفون 8 در این بازه زمانی به رقم 45 تا 48 میلیون واحد خواهد رسید. بنابراین شاهد کاهشی نسبت به مدل‌های قبلی نخواهیم بود. در گذشته، تولید محصولات اپل، در سه ماهه منتهی به ماه سپتامبر آغاز می‌شد.

این موضوع نشان می‌دهد که کوپرتینو از فروش بالای محصول آینده خود کاملاً مطمئن است اما به‌طورقطع، شاهد تغییر در زمان معرفی آن نخواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید