وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها

کدخبر: ۱۶۰۹۳۹
رئیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی گفت: در حال حاضر ترافیک در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج نیمه سنگین است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادر رحمانی افزود: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج - تهران محدوده‌های پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در استان اردبیل در اکثر محورها همچنین هراز محدوده لاهیجان و فیروزکوه و محدوده امین آباد شاهد بارش سنگین برف و کولاک هستیم.

رحمانی افزود: در استان‌های قم و گیلان، در اکثر محورها، اصفهان محور کاشان - قم و غرب استان مازندران بارش باران گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه به دلیل بارش برف و باران شاهد پدیده مه گرفتگی در برخی از جاده‌ها و گردنه‌های برف­گیر هستیم افزود: رانندگی و تردد در محورهای برف‌گیر و مه‌گیر احتیاج به تجهیزات ویژه و چراغ مه‌شکن دارد. از این رو طبق آمار در حال حاضر در استان‌های کردستان محور سنندج - همدان، کرمانشاه محورهای سنقر - اسلام آباد و کرمانشاه - سنندج همچنین ارتفاعات استان همدان و محور فیروزکوه در استان تهران محدوده گردنه گدوک شاهد پدیده مه‌گرفتگی هستیم و تردد در این مسیرها با کاهش دید و کندی همراه است.

رحمانی با اعلام اینکه ماموران پلیس راهور از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی جلوگیری به عمل می­ آورند، افزود: سایر راه ­ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرامی دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید