آخرین خبرها از جشنواره مد و لباس فجر

کدخبر: ۱۶۰۹۹۴
جلسات هیأت علمی ششمین جشنواره بین‌المللی فجر آغاز شد و قرار است در این دوره از جشنواره مد و لباس فجر، از آتش‌نشانان حاضر در عملیات نجات ساختمان پلاسکو تجلیل شود.

به گزارش ایسنا به نقل از  روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، دبیرخانه ششمین جشنواره مد و لباس فجر از دلاوری‌های آتش‌نشانان فداکار که در جریان عملیات نجات ساختمان پلاسکو، رشادت‌های زیادی داشتند، در مراسمی تقدیر و تجلیل می‌کند.

در مراسمی ویژه و با دعوت از آتش‌نشانانی که در جریان فروریختن ساختمان پلاسکو حضور داشتند، تجلیل و قدردانی می‌شود.

کارگروه ساماندهی مد و لباس در کمیته ویژه پیگیری پلاسکو با وجود مسئولیت حمایتی در برابر عرضه‌کنندگانی که در این حادثه دچار آسیب و زیان شده‌اند، نماینده ویژه‌ای دارد.

همچنین قرار است برنامه ویژه‌ای برای پاسداشت شجاعت این بزرگ‌مردان توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس در اختتامیه جشنواره ساخته و نمایش داده شود.

آغاز جلسات هیأت علمی ششمین جشنواره بین‌المللی فجر

مدیر بخش علمی و دانشگاهی ششمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی و پژوهشی ششمین دوره جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از رشد کمی و کیفی مطلوبی برخوردار است.

راضیه حشمی‌پور - مدیر بخش علمی دانشگاهی ششمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر - اظهار کرد: جلسات هیأت علمی ششمین دوره جشنواره فجر آغاز شد.

او ادامه داد: در دوره جاری از حیث کمیت و تعداد مقالات و پایان‌نامه‌ها، وضعیت بسیار مطلوب‌تری نسبت به دوره‌های گذشته داشته‌ایم و همین‌طور از لحاظ کیفیت آثار رسیده به نظر هیات علمی  نیز ارتقای علمی محسوسی نسبت به آثار پژوهشی سال‌های قبل مشاهده می‌شود.

حشمی‌پور با اشاره به تعداد آثار پژوهشی دریافت‌شده در بخش علمی و دانشگاهی این جشنواره، اظهار کرد: تا کنون بیش از ۹۰ پایان‌نامه و ۶۰ مقاله علمی از دانشگاه‌های مختلف کشور که از رشته‌های مرتبط با حوزه مد و لباس برخوردار بوده‌اند به بخش علمی دانشگاهی واصل شده است.

مدیر بخش علمی دانشگاهی بنیاد ملی مد و لباس یادآوری کرد: جشنواره ششم با استقبال مطلوبی از سوی جامعه علمی کشور مواجه شده و در عین حال، داوری مقالات و پایان‌نامه‌های پژوهشی مطابق با شاخصه‌های نوآوری، خلاقیت و سایر مولفه‌های  علمی و پژوهشی در حال انجام است.

حشمی‌پور با بیان این‌که برای داوری علمی مقالات و پایان‌نامه‌های این دوره جشنواره، از اساتید مجرب دانشگاه‌های معتبر کشور از جمله زاهدی، فربود، قاسمیان، مقدم، باقرزاده و محمدی دعوت شده است، بیان کرد: مهلت ارسال مقالات و پایان‌نامه‌ها تمام شده و در انتظار آغاز ایام برگزاری ششمین جشنواره مد و لباس فجر هستیم.

ششمین جشنواره مد و لباس فجر اسفند ماه امسال در تهران و ۱۵ استان کشور به شکل همزمان برگزار می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید