بهترین جایگزین ها برای کیبورد اختصاصی اپل

کدخبر: ۱۶۱۱۵۶
اگر از کاربران محصولات اپل هستید و از صفحه کلید کوچک و نه چندان راحت آن خسته شده اید، باید به فکر جایگزینی برای آن باشید!

کلیک- در این مطلب به معرفی چندین صفحه کلید بی سیم و سیم دار سازگار با محصولات اپل می پردازیم. به جرات می توان گفت که صفحه کلید های Das کیفیت بسیار بالا و راحتی لذت بخشی برای کاربران به ارمغان می آورند. البته نقطه ضعفی که راجع به مدل S وجود دارد این است که با طرح سفید رنگ اپل سازگاری ندارد. البته برای کاربرانی که این موضوع اهمیت چندانی برایشان ندارد، گزینه ای بسیار قابل قبول و خوب است. اگر بخواهیم جزئیات بیشتری از این صفحه کلید بیان کنیم، می توان از تجربه فوق العاده کار با آن حرف زد. حقیقت این است که تمام صفحه کلید های مکانیکی به طور خاصی راحت و قابل قبول هستند. در حالت کلی می توان گفت صفحه کلید های مکانیکی در دنیای دیگری نسبت به صفحه کلید های معمولی سیر می کنند!

از دیگر مزایای آن می توان به وجود دو درگاه یو اس بی اشاره کرد که با استفاده از آن ها می توانید دستگاه هایتان را به راحتی شارژ کنید. از آن جایی که حروف روی دکمه های صفحه کلید به صورت لیزری ثبت شده اند، اصلا نباید نگران محو شدن حروف دکمه های صفحه کلیدتان باشید؛ مگر این که تعداد دفعات استفاده از دکمه ها به ۵۰ میلیون برسد!

    ۲٫ صفحه کلید Das 4

هنگامی صحبت از کیفیت به میان می آید، شرکت های بسیار معدودی هستند که می توانند در رقابت، صفحه کلید های با کیفیت و نیز خط تولید شرکت Das را مغلوب سازند. (دلیل این که در این مطلب دو گزینه از ۷ گزینه را به این شرکت اختصاص دادیم نیز همین است). صدها نفر از کاربران به شدت به صفحه کلید های این شرکت وابسته و علاقه مند هستند و این خود گواه محبوبیت و کیفیت بالای آن است.

این صفحه کلید که به همراه Cherry MX Blue عرضه می شود، می تواند لحظات خوش تایپ کردن را برای شما به ارمغان بیاورد. وب سایت رسمی این صفحه کلید اذعان دارد که هر کدام از کلید های مکانیکی با روکش طلایی می توانند در برابر حداکثر ۵۰ میلیون بار فشار و لمس توسط کاربر دوام بیاورند؛ بنابراین اصلا نگران نباشید!

مسلما هر چه قدر پول بدهیم، آش بیشتری نیز می خوریم! به همین منظور، شرکت Metadot این صفحه کلید را به قیمت ۱۷۰ تا ۱۷۴ دلار به فروش می رساند.

صفحه کلید Das 4 با یک پایه میله ای مغناطیسی عرضه می شود و دارای دو درگاه یو اس بی ۳ SuperSpeed Hub است که حداکثر از سرعت ۵ GB/s پشتیبانی می کند. همچنین یک دکمه Sleep فوری و یک کابل یو اس بی با طول ۶٫۵ فوت از دیگر امکانات این صفحه کلید است. جالب است بدانید پایه ی صفحه کلید یک نوع خط کش جداشدنی نیز هست!

    ۴٫ صفحه کلید Apple E-Ink

علاقه مندان به فناوری و مخصوصا خوره های صفحه کلید، احتمالا تا به حال راجع به محصول در حال توسعه اپل مطالبی را از گوشه و کنار شنیده اند. صفحه کلید جادویی یا Magic Keyboard، صفحه کلیدی است که برای مدت ها، شایعاتی راجع به آن منتشر شده بود که اذعان داشت یک صفحه نمایش E-Ink در آن تعبیه شده که بر اساس اپلیکیشنی که در سیستم اجرا می شود، اندازه صفحه را با آن وفق می دهد. مطمئنا در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، رضایت کامل مشتری در این میان به دست خواهد آمد.

شرکت Sonder که تولید کننده این صفحه کلید است، قرار است به زودی توسط خود شرکت اپل خریداری شود. شایعات مبنی بر این هستند که صفحه کلید مذکور در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد. اگر زمانی در سال ۲۰۱۸ چنین اتفاقی بیفتد، فناوری ایام نوآورانه ای را به خود خواهد دید و رضایت کاربران بیش از پیش قوت خواهد گرفت.

    ۵٫ صفحه کلید Logitech K400 Plus

کاربران و طرفداران دو آتیشه ی لاجیتک این بار با شنیدن نام صفحه کلید بی سیم K400 Plus به مرز دیوانگی رسیده اند! اگرچه بسیاری از قابلیت های این صفحه کلید مشابه سری صفحه کلید مایکروسافت است، تاچ پد آن کمی کوچک تر است. تولیدکننده این صفحه کلید، قسمت اعظم تمرکز خود را بر روی قابلیت مالتی تاچ یا لمس چندگانه قرار داده تا تجربه نرم تر و راحت تری از کار با این تاچ پد برای کاربر به ارمغان بیاید.

در حقیقت می توان گفت که ویژگی بارز زیبایی در این صفحه کلید به علت کاربرد چندرسانه ای آن است. کلید FN باعث می شود تا بتوان از بسیاری کلید های میانبر به عنوان یک صفحه کلید رومیزی بهره برد و از آن برای مواردی مانند باز کردن مرورگر پیش فرض، جابه جایی میان پنجره ها، باز کردن منوهای راست کلیک، گرفتن اسکرین شات و استندبای کردن سیستم استفاده کرد.

موضوعی که در این صفحه کلید بسیار چشم نواز است، قابلیت استفاده آن با تلویزیون های هوشمند است. در صورتی که از هم اکنون دارای یک تلویزیون هوشمند هستید و یا به تازگی تصمیم به خریداری یکی از آن ها کرده اید، حتما به قابلیت این صفحه کلید توحه خاصی داشته باشید.

جدای از تمام موارد، لاجیتک شرکتی است که کاربران آن را به علت تولید صفحه کلیدها و وسایل الکترونیکی برتر می شناسند. به هر حال، این صفحه کلید دارای برد بی سیم ۱۰ متری است.

    ۶٫ صفحه کلید Matias Quiet Pro

شرکت Matias یکی از بهترین تولیدکنندگان صفحه کلید های مک در بازار است. البته باید دید که آیا دلایل روشن و محکمی برای صحت این ادعا وجود دارد و یا این که تنها یک شعار تبلیغاتی است!؟

کلید های این صفحه کلید طبق معمول به صورت منحنی شکل هستند که تجربه تایپ را برای کاربران به بهترین و آسان ترین شکل به ارمغان می آورد که این ویژگی می تواند برای تایپیست های حرفه ای و سریع که ساعت های زیادی را پای سیستم خود مشغول تایپ کردن هستند، بسیار کاربردی و مفید واقع شود.

حروف دکمه های این صفحه کلید نیز به صورت لیزری چاپ شده اند که خود تضمینی بر عدم پاک شدن یا محو و کمرنگ شدن آن ها، حداقل تا چندین سال متمادی است. همچنین از دو درگاه یو اس بی پشتیبانی می کند که می توانید همزمان با کار خود، دستگاه های اپل خود را به سادگی با آن شارژ کنید.

مهم ترین و به نوعی بارزترین ویژگی منحصر به فرد این صفحه کلید مکانیکی، همان طور که از اسم آن حدس زده اید، آرام و بی سر و صدا بودن آن است. در بررسی های انجام شده، این صفحه کلید از ۱۰۰ امتیاز ۸۳ امتیاز را از آن خود کرد.

    ۷٫ صفحه کلید Logitech Bluetooth Easy-Switch K811

آخرین گزینه پیشنهادی ما به شما نیز از شرکت لاجیتک است. لاجیتک به همراه شرکت Das، شرکت هایی پیشرو و به اصطلاح غول در این زمینه به شمار می آیند. صفحه کلید k811 می تواند خود گواه این ادعا باشد.

نکته جالبی که در مورد این صفحه کلید وجود دارد، نور پس زمینه کلید ها است که متاسفانه تعداد صفحه کلیدهایی که نور پس زمینه داشته باشند در بازار معدود است. شاید شما نیز بر این باور هستید که این ویژگی بسیار فوق العاده است و زیبایی خاصی به صفحه کلید می بخشد. اندازه این صفحه کلید تقریبا با اندازه صفحه کلید اپل برابر است، اما این صفحه کلید کلیدهای کوچک تر و گردتری دارد. همچنین می توانید آن را با هر دستگاهی که از بلوتوث پشیتبانی می کند، متصل کنید.

سخن پایانی

در حالی که تنوع صفحه کلید در بازار به شدت زیاد است، اما پیدا کردن یک جایگزین برای صفحه کلید اپل آن قدر ها هم گیج کننده و سخت نیست و می توان با کمی دقت بهترین انتخاب را از میان چندین پیشنهاد انجام داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید