طلاق به خاطر افشای اطلاعات سفر با تاکسی اینترنتی!

کدخبر: ۱۶۱۱۹۸
یک مرد فرانسوی قصد دارد شرکت اوبر ارائه دهنده خدمات تاکسی یابی با تلفن همراه را تحت پیگرد قضایی قرار دهد، زیرا معتقد است این شرکت عامل طلاق همسرش از وی است.

به گزارش فارس به نقل از دیجیتال ژورنال، ظاهرا یک نقص فنی در برنامه اوبر موجب شده تا جزییات مربوط به استفاده وی از یک تاکسی برای رفتن به یک مقصد در اختیار همسرش قرار بگیرد و همین امر موجب شک وی به همسرش و طلاق گرفتن گردیده است.

این مرد که در جنوب فرانسه زندگی کرده خواستار دریافت غرامت 45 میلیون یورویی از اوبر شده و می گوید به پایان رسیدن زندگی مشترکش با همسرش تقصیر اوبر است.

مشکل از زمانی آغاز شده که این مرد از گوشی آیفون همسرش برای تاکسی گرفتن با اوبر استفاده کرد. نقص در این برنامه موجب شد تا حتی بعد از خروج این فرد از برنامه اوبر نصب شده بر روی گوشی همسرش، اطلاعات مربوط به سفرهای وی کماکان برای این زن ارسال شود و همین امر باعث شد تا وی به وفاداری شوهر خود شک کند و از وی تقاضای طلاق نماید.

این نقص در برنامه اوبر مربوط به آن دسته از گوشی های آیفون است که بر روی آنها iOS 10.2 یا نسخه های قدیمی تر از این سیستم عامل نصب شده باشد. این مشکل در گوشی های اندرویدی وجود ندارد. اوبر می گوید در این زمینه قبل از برگزاری جلسات دادگاه اظهارنظری نخواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید