ترافیک‌ در آزادراه کرج – تهران نیمه‌سنگین است

کدخبر: ۱۶۱۴۱۰
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم ‌اکنون در باند جنوبی آزاد راه کرج – قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج – تهران از پل فردیس تا گرمدره ترافیک‌ نیمه‌سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود:‌ در اکثر محورهای استان کردستان، آذربایجان شرقی محورهای جلفا – مرند، اهر – تبریز، نقده – ماکو، ماکو – خوی و سردشت بارش برف گزارش شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، گفت: در اکثر محورهای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کرمان و در استان خراسان رضوی محورهای ملک‌آباد – تربت حیدریه، قوچان – چناران بارش باران گزارش شده است.

وی بیان کرد: از روز گذشته تا امروز در استان‌ هرمزگان محورهای حاجی‌آباد – وکیل‌آباد، باغات – وکیل‌آباد، لنگه – بستاک، بندر عباس -بندرلنگه و در استان فارس محور شیراز – جهرم، بوشهر محور درودگاه – چاهپیر، استان کردستان محور سقز – مریوان بارش‌های اخیر مسدود شده است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در پایان گفت: در محورهای مواصلاتی استان‌های البرز، ایلام، کرمان، همدان، تهران، زنجان، هرمزگان، مازندران، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، فارس، قزوین، چهارمحال بختیاری و اردبیل برای روز جمعه پیش‌بینی بارش برف و باران شده است که در محورهای استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی برف و کولاک و در محورهای جنوبی کشور پیش‌بینی بارش باران و آب‌گرفتگی معابر با طغیان رودخانه‌های محلی شده است.

گفتنی است، آن دسته از افرادی که قصد سفر و رانندگی در محورهای استان‌های نام برده را دارند توصیه می‌کنیم قبل از سفر با تماس 120 از وضعیت جوی مطلع شوند با شماره از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید