یک تحلیل‌گر اصول‌گرا: باهنر پتانسیل تغییر صحنه انتخابات را دارد

کدخبر: ۱۶۱۹۱۴
ناصر ایمانی در رابطه با وضعیت فعلی اصولگرایان و شانس موفقیت کاندید این جناح گفت: اصولگرایان ترجیح به حمایت از "جبهه نیروی مردمی" دارند و اجماع اصولگرایان از طریق این تشکل انجام می پذیرد.
یک تحلیل‌گر اصول‌گرا: باهنر پتانسیل تغییر صحنه انتخابات را دارد

تحلیل‌گر مسائل سیاسی  در مصاحبه با عصر ایران ادامه داد: در حال حاضر اصولگرایان در شرف این هستند که تشکیلات شهرها و استان های خود را تنظیم کنند و برای فعالیت های انتخاباتی آماده می شوند، تصور می کنم تعیین کاندید طیف اصولگرا و معرفی وی به سال آینده موکول شود.

ایمانی در رابطه با کاندیداتوری محمدرضا باهنر در این دوره از انتخابات گفت: باهنر چهره مهمی محسوب می شود و مقبولت نسبتا خوبی هم دارد. با ورود ایشان بخشی از مسائل اصولگرایان می تواند حل شود چون در همه گروه ها شخصیتی مورد اتفاق نظر دارند و فکر می کنم حضور با هنر در انتخابات آینده مثمر ثمر است. همچنین در بین مردم هم مقبولیت باهنر قابل قبول است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود پتانسیل تغییر صحنه انتخابات را خواهد داشت.

وی در رابطه با جبهه نیروی مردمی به عنوان تشکیلاتی که اتحاد و اجماع اصولگرایان را به عهده گرفته است خاطرنشان کرد: به پیشنهاد و تشخیص گروه های مختلف اصولگرا وظیفه هماهنگی گروه های اصولگرا به جبهه نیروهای مردمی محول شد و خود اصولگرایان تشخیص دادند که از این جبهه حمایت کنند و احتمالا ائتلاف اصولگرایان هم از طریق این تشکل حاصل خواهد شد.

این فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: احتمال شکست روحانی در انتخابات 96 وجود دارد اما این مساله بستگی به رقیبی که مقابل ایشان قرار می گیرد، هم دارد. باید دید نامزد مورد نظر از لحاظ جذب آراء مردمی چقدر توان و قدرت خواهد داشت. وضعیت روحانی در حال حاضر چندان قابل اطمینان نیست و در بین مردم چندان اقبال عمومی ندارد.

وی افزود: حسن روحانی با توجه به عملکردی که داشته است به خصوص در میان طبقات متوسط، نظر مثبتی نسبت به دوره ریاست جمهوری ایشان وجود ندارد نه تنها در حوزه اقتصادی بلکه در مجموعه امور عملکرد ضعیفی داشته اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید