در حاشیه اخراج رضائیان و علیپور از پرسپولیس

کدخبر: ۱۶۲۵۳۹
رامین رضاییان و علی علیپور دو بازیکن مهم پرسپولیس بعد از تمرین بارانی دیروز به تهران بازگردانده شدند.
در حاشیه اخراج رضائیان و علیپور از پرسپولیس

به گزارش ورزش سه ، علت این تصمیم غافلگیرکننده درگیری این دو بازیکن در تمرین بارانی دیروز بود که البته برای این دو پایان ناخوشی داشت.

 ظاهرا این دو در همان ابتدای تمرین درگیری لفظی غیرقابل قبولی با یکدیگر پیدا می کنند که منجر به اخراج سریعشان می شود؛ البته علیپور جمع پرسپولیسی ها را ترک نکرد، اما رضاییان در پی این ماجرا از تمرین به بیرون فرستاده شد و به اتاقش در هتل رفت.

نکته اینجاست که هیچ یک از این دو بازیکن انتظار چنین تصمیمی را از سوی برانکو ایوانکوویچ نداشته اند و اعلام موضوع برخورد با این دو در دورهمی پرسپولیسی ها برای شام باعث تعجب همه شده است؛ چرا که اصولا برانکو مربی ایی نیست که با برخوردهای تند کارش را پیش ببرد. 

با این حال این دو چاره ای جز بازگشت به تهران ندارند؛ آن هم در شرایطی که پرسپولیس به هر دوی آنها در دیدار سنگین مقابل الوحده نیاز داشته است. اینکه موضوع اخراج بازیکنان یک تنبیه موقتی است یا جریمه سنگین تری برای هر دوی آنها درنظر گرفته خواهد شد هنوز مشخص نیست، اما برانکو در نهایت تعارف را کنار گذاشته و قصد دارد با جدیت بیشتری به اداره تیم بپردازد. تیمی که در هفته های گذشته نشانه هایی از بی نظمی و بی مبالاتی برخی بازیکنان را در خود به نمایش گذاشته بود و شاید همین مسئله باعث از دست رفتن مهم ترین بازی سال در دربی 84 شد.

ذکر این نکته ضروری است که انتشار خبر اخراج از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان اولین منبع نشان دهنده تایید تصمیم برانکو ایوانکوویچ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید