خطر تکرار حقوق های نجومی با حذف ماده 38 برنامه ششم

کدخبر: ۱۶۳۴۹۶
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه ماده ۳۸برنامه ششم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شد، گفت: مجلس شورای اسلامی نسبت به رد و حذف ماده ۳۸ معترض است.
خطر تکرار حقوق های نجومی با حذف ماده 38 برنامه ششم

محمد خدابخشی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر خود را در خصوص مصوباتی که مجلس بر آن اصرار داشته مطرح کرده است، گفت: بر این اساس مرخصی ۳ روزه زایمان برای پدران و موضوع فاینانس توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، افزود: مجمع تشخیص مصلحت نظام هدفگذاری و رقم کمی مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه مبنی بر همسان سازی ۸۵ درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری همچنین کارگران را حذف کرد و به جای همسان سازی واژه متناسب سازی را جایگزین کرد.

وی ادامه داد: بازنشستگی پیش از موعد رانندگان کامیون تایید شد و همچنین ساماندهی حقوق کارکنان پست های فشار قوی و ناظران بیمه کشاورزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام  رد شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه با اشاره به اصرار مجلس بر مصوبه خود در  ماده ۳۸ برنامه ششم در خصوص حقوق مدیران تصریح کرد: ماده ۳۸ برنامه ششم توسعه که درخصوص پرداختی ماهانه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی  بود، توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام رد و بنابراین حذف شد. البته مجلس شورای اسلامی نسبت به رد و حذف ماده ۳۸ معترض است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید