گره مشکل مالی پرسپولیس در دست وزارت‌ورزش

کدخبر: ۱۶۳۵۱۷
پیشکسوت تیم پرسپولیس وزارت ورزش را مسوول حل مشکل مالی تیم پرسپولیس می داند.
محمد پنجعلی پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت و گو با ایلنا در خصوص شرایط تیم‌های ایرانی حاضردر لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم‌های حاضر درلیگ قهرمانان آسیا حرفه ای هستند و این مسئله کار را برای تیم های ایرانی سخت می‌کند. ما باید از نظر بازیکن مجهزتر به میدان برویم.

وی افزود: بازیکنان ما در مسابقات لیگ داخلی دچار مصدومیت و محرومیت می شوند و تیم ها با ضعف به مصاف حریفان آسیایی می‌روند و این مسئله در مراحل بالاتر کار را سخت‌تر می‌کند.

گره مشکل مالی پرسپولیس در دست وزارت ورزش

پنجعلی در رابطه با شرایط پرسپولیس خاطر نشان کرد:  شرایط پرسپولیس بسیار عالی است و با 10 امتیاز پیشتاز است و همین امر باعث روحیه خوب بازیکنانش می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: مشکل مالی از مشکلات همیشگی فوتبال ما است و مختص تیم پرسپولیس نیست. پرسپولیس تیم وزارت‌ورزش و دولت است و اگر مشکلی هم باشد از وزارت خانه باید در مورد آن تصمیم گرفته و ورود کنند اما من فکر نمی‌کنم که مشکل حادی وجود داشته باشد.

گره مشکل مالی پرسپولیس در دست وزارت ورزش

وی افزود: در صحبت هایی که با مسوولان باشگاه داشتیم به نظر می‌رسد که کمی در خصوص بدهی اغراق شده است.

پنجعلی درپایان درخصوص پول گرفتن باشگاه از هواداران اظهار بی اطلاعی کرده و در رابطه با کمک مال خود به باشگاه خاطر نشان کرد: ما هرچه در توانمان باشد انجام می‌دهیم اما مشکل مالی پرسپولیس با درآمد و توان مالی ما قابل قیاس نیست که ما بتوانیم در این امر کمک کنیم. بدهی مالی تیم مبلغ درشتی است که فقط از توان وزارت‌ورزش برمی آید. تا این مشکلات مالی باعث محرومیت تیم نشده باید وزارت ورزش در این مسئله ورود کرده و مشکل را حل کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید