آیا قالیباف با شعار افزایش 3 برابری یارانه ها می آید؟

کدخبر: ۱۶۳۶۰۶
افکار عمومی هنوز در مورد کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات 96 به نقطه روشنی دست پیدا نکرده است. از یک سو بعید به نظر می رسد شهردار تهران از سودای ریاست جمهوری دست کشیده باشد و از سوی دیگر این گمانه که شکست بار دیگر او در انتخابات می تواند آینده سیاسی او را به طور کامل نابود کند، عاملی است که برخی را مجاب می کند که قالیباف در این انتخابات کاندیدا نمی شود.
آیا قالیباف با شعار افزایش 3 برابری یارانه ها می آید؟

به گزارش اقتصادنیوز ، با این حال امروز انتشار ویژه نامه نوروزی روزنامه همشهری تا حد زیادی پاسخ این سوال را که آیا شهردار تهران در انتخابات 96 کاندیدا می شود یا خیر داد. در این ویژه نامه گفتگویی با محمدباقر قالیباف انجام شده و تیتر یک ویژه نامه نیز به آن اختصاص یافته است.

تیتر « می توان یارانه را سه برابر کرد» تیتری است که نشان می دهد محمدباقر قالیباف بار دیگر عزم خود را جزم کرده و قصد دارد بختش را در سخت ترین آزمون سیاسی کشور بیازماید. شهردار تهران در بخش زیادی از این گفتگو به طور غیر مستقیم عملکرد دولت در تامین معیشت مردم و حوزه هایی مانند اشتغال و بیکاری را نقد می کند. 

شهردار تهران همچنین گره زدن رفع مشکلات معیشتی مردم با رفع تحریم و سرمایه گذاری خارجی را آدرس غلط عنوان کرده و آدرس واقعی را رفع معضل توزیع منابع در کشور بر شمرده است.

قالیباف در بخشی از گفتگوی خود با روزنامه همشهری می گوید که یارانه ها باید به موازات افزایش تورم و کاهش قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند و افزایش سه برابری یارانه ها امکان پذیر است.

شهردار تهران در حالی از افزایش سه برابری یارانه ها صحبت می کند که تمامی آمارها از دشواری پرداخت همین مقدار یارانه برای دولت حکایت دارد. با این حال به نظر می رسد محمدباقر قالیباف این بار با حربه اقتصادی یارانه ها و آن هم موضوع جذاب افزایش سه برابری آن به میدان رقابت وارد شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید