کارلوس کی‌روش برای تماشای بازی پرسپولیس به قطر رفت

کدخبر: ۱۶۳۶۷۶
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای دیدار پرسپولیس و الریان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به قطر رفت. این اقدام کی‌روش بعد از فروکش کردن حملات رسانه‌ای با برانکو صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۵۵ امروز سه شنبه در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الریان قطر خواهد رفت.

این مسابقه در حالی برگزار خواهد شد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم برای تماشای این مسابقه صبح امروز به قطر رفت تا این بازی را از نزدیک تماشا کند.

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تایید این خبر گفت: هنوز کی‌روش را ندیده ایم اما تا جایی که ما اطلاع داریم کی‌روش صبح امروز به قطر آمده و از فدراسیون به ما اطلاع دادند که برای وی بلیت بازی را تهیه کنیم.

این در حالی است که سرمربی تیم ملی پس از حضور در ایران شب گذشته بازی تیم های استقلال و لوکوموتیو را با حضور در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا کرد.

کارلوس کی روش در هفته های گذشته عملکرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در تیم های مختلف در اروپا را هم زیرنظر داشت و برای تماشای مسابقات بازیکنانی چون علیرضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد، سردار آزمون، سعید عزت اللهی، میلاد محمدی به کشورهای هلند، روسیه و انگلیس سفر کرده بود.

طی چند ماه اخیر مشکلاتی بین کارلوس کی روش برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس ایجاد شده بود و طرفین در رسانه ها و در بیانیه های مختلف، حملاتی به همدیگر داشتند. به نظر می رسد این اقدام کی روش و سفر به قطر، گام عملی برای آشتی با سرمربی پرسپولیس باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید