سامسونگ نمونه اولیه اسمارت فون تاشو را در سه ماهه سوم سال 2017 ارایه می دهد

کدخبر: ۱۶۳۷۷۶
اگر شایعات را دنبال کرده باشید، احتمالا شنیده اید که سامسونگ ساخت یک گوشی تاشو را در دست اجرا دارد که قصد دارد هر چه زودتر آن را به واقعیتی تجاری تبدیل کند. می دانیم که سامسونگ مدتی است مشغول کار بر روی نمایشگرهای تاشو است، اما قرار دادن چنین نمایشگری در یک اسمارت فون و فروش آن داستان دیگری است. در ادامه با تک شات همراه باشید.

شهرخبر؛ اما بنا بر گزارش ETNews اوضاع به خوبی پیش می رود و سامسونگ احتمالا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی نمونه اولیه این گوشی را مورد آزمایش قرار می دهد. به نظر می رسد قرار است با تولید هزاران نمونه اولیه از کیفیت مناسب این محصول اطمینان کسب شود. همچنین با توجه به برگزاری IFA در فصل سوم سال، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که سامسونگ نمونه اولیه این محصول را در جریان این رویداد به نمایش درآورد.

اگر در نظر بگیریم که این شایعات و اخبار صحت دارند، این پرسش مطرح می شود که این اسمارت فون از چه زمانی در دسترس علاقه مندان خواهد بود؟ قطعا موافقید که تولید نمونه اولیه و عرضه نسخه نهایی در سه ماهه سوم بعید است و احتمالا عرضه این اسمارت فون تاشو را تا پیش از سال 2018 نمی توان انتظار داشت.

در حال حاضر حتی اینکه ظاهر یک اسمارت فون تاشو چگونه خواهد بود سوال برانگیز است. اما با توجه به موفقیت محصولات سامسونگ که از نمایشگر خمیده برخوردارند، می توان احتمال موفقیت این محصول را نیز پیش بینی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید