آخرین وضعیت ترافیکی راه های کشور

کدخبر: ۱۶۴۱۷۶
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ، آخرین وضعیت ترافیکی راه های مواصلاتی کشور را برای امروز پنجشنبه اعلام کرد که براساس آن ، ترافیک در زمان حاضر در اغلب محورها، عادی و روان است در عین حال نیز برخی محورها، مسدود، اعلام شده است.

 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، برابر آخرین اخبار دریافتی، محور مشهد-چناران در استان خراسان رضوی دارای بارش باران و باند جنوب به شمال محور کرج-چالوس، دارای ترافیک پرحجم است.

طبق این گزارش ، محورهای شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور فرعی سی سخت- پادنا در استان کهکیلویه و محور بویر احمد و شیراز-جهرم در استان فارس، مسدود گزارش شده است.

این گزارش، محورهای فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان و محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان را نیز مسدود اعلام کرده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک