ابراهیم رئیسی رسما اعلام کاندیداتوری کرد

کدخبر: ۱۶۴۶۱۳
سید صولت مرتضوی که به نمایندگی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، اعلام کرد که، با انصراف از هیئت نظارت بر انتخابات، کاندیداتوری خود را پذیرفت و بنده این را خدمت شما اعلام می‌کنم.
ابراهیم رئیسی رسما اعلام کاندیداتوری کرد

پیش از این گمانه زنی های جدی در خصوص ورود حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به انتخابات 96 مطرح شده بود که از دیروز با کناره گیری محمدباقر قالیباف و انصراف رئیسی از عضویت در هیات نظارت بر انتخابات این ذهنیت که او خود را برای کاندیداتوری آماده می کند جدی تر هم شد.

به گزارش «انتخاب»، سید صولت مرتضوی که به نمایندگی از حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دومین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حضور یافته بود، اعلام کرد که، با انصراف از هیئت نظارت بر انتخابات، کاندیداتوری خود را پذیرفت و بنده این را خدمت شما اعلام می‌کنم.

سیدابراهیم رئیسی هم اکنون سمت تولیت آستان قدس رضوی را برعهده دارد. او از فعالان سیاسی اصولگراست که قبل از این به عنوان معاون اول قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی فعالیت کرده بود.

تاکنون حسن روحانی (رئیس جمهوری)، مصطفی میرسلیم (از سوی حزب موتلفه)، حمید بقایی ( از طرف احمدی نژادی ها) و زریبافان (فعال سیاسی اصولگرا و رئیس بنیاد شهید در دولت احمدی نژاد) مهمترین  گزینه های کاندیداتوری ریاست جمهوری آینده هستند.

انتخابات ریاست جمهوری آینده در روز 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید